خطیب بعثه مقام معظم رهبری در کربلا:

زیارات عمره رجبیه، سیدالشهدا(ع) و امام رضا (ع) در ماه رجب مستحب است

حجت الاسلام و المسلمین «سیدحسین حسینی قمی» خطیب بعثه مقام معظم رهبری در کربلا در جمع زائرین ایرانی در حرم امام حسین (ع) به اهمیت ماه رجب پرداخت و 3 زیارت عمره رجبیه ، زیارت سیدالشهدا(ع) و زیارت امام رضا(ه) را در این ماه مستحب دانست.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلی، حجت الاسلام و المسلمین حسینی قمی، خطیب بعثه مقام معظم رهبری در کربلا در جمع زائران حضرت سید الشهداء در حرم مطهر امام حسین(ع) با اشاره به این که سه زیارت در ماه رجب مستحب است، افزود: این سه زیارت عبارتند از عمره رجبیه، زیارت سیدالشهدا و زیارت امام رضا(ع).
حجت الاسلام حسینی افزود: در شب اول ماه رجب هنگامی که رسول خدا نگاه مبارکشان به هلال ماه رجب می افتاد این دعا را می خواندند که پروردگارا رجب و شعبان را برای ما مبارک بگردان تا بتوانیم از برکات آن استفاده کنیم.
خطیب بعثه مقام معظم رهبری در کربلا در ادامه روزه، شب زنده داری، خواندن نماز شب و حفظ زبان و چشم را از توصیه های مهم و جدی در ماه رجب دانست.
وی افزود: رجب المرجب ماه مورد عظمتی است، حتی مردم عصر جاهلیت ماه رجب را مورد احترام قرار داده اند.


حجت الاسلام حسنی قمی گفت: شنیده نشده خداوند در ماه رجب قومی را عذاب کرده باشد اگر هم مستحق عذاب بودند خداوند تا پایان ماه رجب آنها را عذاب نمی داد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران