تاکید مسوول بعثه رهبری در عراق به لزوم رعایت حقوق زائران تاکید مسوول بعثه رهبری در عراق به لزوم رعایت حقوق زائران تاکید مسوول بعثه رهبری در عراق به لزوم رعایت حقوق زائران بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تاکید مسوول بعثه رهبری در عراق به لزوم رعایت حقوق زائران تاکید مسوول بعثه رهبری در عراق به لزوم رعایت حقوق زائران تاکید مسوول بعثه رهبری در عراق به لزوم رعایت حقوق زائران تاکید مسوول بعثه رهبری در عراق به لزوم رعایت حقوق زائران تاکید مسوول بعثه رهبری در عراق به لزوم رعایت حقوق زائران

تاکید مسوول بعثه رهبری در عراق به لزوم رعایت حقوق زائران

مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق، به لزوم رعایت حقوق زائرین تاکید کرد و خواستار تدارک مراسم ویژه ای برای زائران در 13 رجب و زمان تحویل سال شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلا، حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی در نشست مدیران ثابت هتل ها، در کربلا گفت:رضایت زائر مساله ای مهم و اساسی است، زیرا رضایت زائر رضایت امام حسین (ع) و  سپس رضایت خداوند را به دنبال خواهد داشت.


حجت الاسلام و المسلمین نجفی در ادامه با تاکید بر اینکه در آستانه سال نو باید مراسم سیزده رجب و تحویل سال‌ با شکوه و هدفمند برگزار شود، گفت:اگر ضعفی وجود دارد باید آن را ریشه یابی و بر طرف کرد.


وی به مدیران ثابت هتل ها توصیه کرد هرگونه اتفاق و مشکلی را به موقع به مسئولین مربوطه  اطلاع دهند تا مسئولان اقدامات لازم را برای رفع مشکل انجام دهند.


حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی در ادامه گفت: همه ما باید با هماهنگی و همدلی کامل تلاش کنیم تا بتوانیم رضایت زائران را فراهم کنیم.


مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق در ادامه بااشاره به روایتی از امام صادق(ع) در مورد چهار ویژگی اخلاقی گفت مدیران بایدخوشرو، خوشگو، خوش قلب و خوش دست باشند.


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران