۱۲۷ بقعه متبرکه خراسان رضوی، آماده خدمات دهی به زائران نوروزی ۱۲۷ بقعه متبرکه خراسان رضوی، آماده خدمات دهی به زائران نوروزی ۱۲۷ بقعه متبرکه خراسان رضوی، آماده خدمات دهی به زائران نوروزی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
۱۲۷ بقعه متبرکه خراسان رضوی، آماده خدمات دهی به زائران نوروزی ۱۲۷ بقعه متبرکه خراسان رضوی، آماده خدمات دهی به زائران نوروزی ۱۲۷ بقعه متبرکه خراسان رضوی، آماده خدمات دهی به زائران نوروزی ۱۲۷ بقعه متبرکه خراسان رضوی، آماده خدمات دهی به زائران نوروزی ۱۲۷ بقعه متبرکه خراسان رضوی، آماده خدمات دهی به زائران نوروزی

۱۲۷ بقعه متبرکه خراسان رضوی، آماده خدمات دهی به زائران نوروزی

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت:۱۲۷ بقعه متبرکه خراسان رضوی آماده پذیرایی و خدمات دهی به زائرین در ایام نوروز است.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از مشهد مقدس، حجت الاسلام محمد احمدزاده در نشست خبری در محل اداره کل اوقاف اظهار کرد: طرح آرامش بهاری ویژه برنامه فرهنگی و خدمات دهی در بقاع متبرکه در ایام نوروز بوده و ۱۲۷ بقعه در خراسان رضوی آماده اجرای این طرح هستند و خدمات فرهنگی و رفاهی را به زائرین ارائه خواهند داد.


وی افزود: از ۲۸ اسفند تا ۱۵ فروردین این طرح اجرایی خواهد شد و افتتاحییه طرح نیز با نشست راهکارهای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب بوده است.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در ادامه بیان کرد: مراسم لحظه تحویل سال در ۹۰ بقعه برگزار می‌شود که شامل پخش مراسم نوروزی، دعاخوانی و پخش پیام رهبر معظم انقلاب است.


احمدزاده تصریح کرد: راه اندازی خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه شامل غرفه‌هایی با مضامین عفاف و حجاب، مشاوره خانواده و وقف خواهد بود.


وی بیان کرد: نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی در بقاع شاخص نیز برپا خواهد شد و همچنین خدمات رفاهی و امکان اسکان در حسینیه‌های مشهد پیش بینی شده است و ۱۵۰ مبلغ خواهر و برادر روحانی نیز در بقاع فعالیت‌های فرهنگی خواهند کرد.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بیش از ۴۰ هزار محصول فرهنگی نیز بین زائرین توزیع خواهد شد و بازرسی از نحوه خدمات رسانی بقاع در مسیرهای منتهی به مشهد به طور ویژه انجام می‌شود.


وی افزود: ۳۰۰ وقف جدید در خراسان رضوی امسال به ثبت رسیده که بالاترین آمار در بین استان‌های کشور است و تعداد وقف‌های استان بعد از انقلاب به ۴ هزار وقف رسیده است.


 




نظرات کاربران