جلسه هماهنگی جشن میلاد امام علی(ع) و تحویل سال نو در کربلا جلسه هماهنگی جشن میلاد امام علی(ع) و تحویل سال نو در کربلا جلسه هماهنگی جشن میلاد امام علی(ع) و تحویل سال نو در کربلا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جلسه هماهنگی جشن میلاد امام علی(ع) و تحویل سال نو در کربلا جلسه هماهنگی جشن میلاد امام علی(ع) و تحویل سال نو در کربلا جلسه هماهنگی جشن میلاد امام علی(ع) و تحویل سال نو در کربلا جلسه هماهنگی جشن میلاد امام علی(ع) و تحویل سال نو در کربلا جلسه هماهنگی جشن میلاد امام علی(ع) و تحویل سال نو در کربلا

جلسه هماهنگی جشن میلاد امام علی(ع) و تحویل سال نو در کربلا

نشست هماهنگی برگزاری مراسم میلاد حضرت علی(ع) و سال نو در کربلا با حضور مسئول نمایندگی بعثه رهبری و کارکنان ستاد عملیات بعثه در کربلای معلی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلی، در نشست هماهنگی فعالیت های فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق که با حضور کارکنان ستاد عملیات بعثه در کربلا برگزار شد، مسوولیت ها و برنامه ریزی های لازم برای برگزاری مراسم میلاد امام علی (ع) و تجویل سال جدید انجام شد.


حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق، گفت: هدف هم افزایی در راستای اجرای برنامه ای منسجم و هماهنگ برای مراسم میلاد با سعادت مولی الموحدین امام علی(ع) و تحویل سال نو است.


حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی معرفت افزایی زائران و بهره مندی از دریای معرفت ائمه اطهار را هدف اصلی سفرهای زیارتی دانست. 
در ادامه کارکنان و کارشناسان به ارائه نقطه نظرات خود برای بهبود و تعالی برنامه های فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق پرداختند و دیدگاه خود را در باره برگزاری هرچه بهتر این ویژه برنامه مطرح کردند.
در این جلسه بر ارائه محتوای غنی و اجرای برنامه ای متناسب تاکید شد.


 


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران