ارسال اولین محموله کمک به سیل زدگان گلستان از سوی سازمان حج و زیارت

نخستین محموله کمک های جمع آوری شده سازمان حج و زیارت و کارگزاری های مربوطه به مناطق سیل زده شمال و استان های گلستان و مازندران ارسال شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ؛ ارسال این محموله ها از روز گذشته آغاز و تاکنون چندین کانتینر آب معدنی و سایر اقلام مورد نیاز سیل زدگان استان های مازندران و گلستان ارسال شده است و فراخوان جمع آوری کمک از سوی دفاتر حج و زیارت در این استان ها  درحال انجام است.


چادرهای هلال احمر برای دریافت کمک های مردمی در مقابل درب دفاتر حج و زیارت استان ها دایر شده است تا سریعتر نسبت به ساماندهی و ارسال کمک های مردمی اقدام نمایند.


این کمک ها با هماهنگی دفتر حج و زیارت در اختیار ستاد مدیریت بحران و هلال احمرقرار می گیرد تا بین مردم آسیب دیده و سیل زده توزیع شود.


این گزارش حاکی است، همچنین از امروز روزانه  پخت و توزیع یک هزار وعده غذای گرم بین مردم سیل زده گلستان آغاز شده است و تلاش می شود تا حد امکان با همه توان برای کمک و کاهش آلام مردم این مناطق اقدام شود.


از جمله اقلام مورد نیاز اعلام شده از سوی ستاد مدیریت بحران استان گلستان ، آب معدنی ، انواع کنسرو ، پتو ، لوازم بهداشتی ، حوله ، خشکبار و برنج است .




نظرات کاربران