ارسال اولین محموله کمک به سیل زدگان گلستان از سوی سازمان حج و زیارت ارسال اولین محموله کمک به سیل زدگان گلستان از سوی سازمان حج و زیارت ارسال اولین محموله کمک به سیل زدگان گلستان از سوی سازمان حج و زیارت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ارسال اولین محموله کمک به سیل زدگان گلستان از سوی سازمان حج و زیارت ارسال اولین محموله کمک به سیل زدگان گلستان از سوی سازمان حج و زیارت ارسال اولین محموله کمک به سیل زدگان گلستان از سوی سازمان حج و زیارت ارسال اولین محموله کمک به سیل زدگان گلستان از سوی سازمان حج و زیارت ارسال اولین محموله کمک به سیل زدگان گلستان از سوی سازمان حج و زیارت

ارسال اولین محموله کمک به سیل زدگان گلستان از سوی سازمان حج و زیارت

نخستین محموله کمک های جمع آوری شده سازمان حج و زیارت و کارگزاری های مربوطه به مناطق سیل زده شمال و استان های گلستان و مازندران ارسال شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ؛ ارسال این محموله ها از روز گذشته آغاز و تاکنون چندین کانتینر آب معدنی و سایر اقلام مورد نیاز سیل زدگان استان های مازندران و گلستان ارسال شده است و فراخوان جمع آوری کمک از سوی دفاتر حج و زیارت در این استان ها  درحال انجام است.


چادرهای هلال احمر برای دریافت کمک های مردمی در مقابل درب دفاتر حج و زیارت استان ها دایر شده است تا سریعتر نسبت به ساماندهی و ارسال کمک های مردمی اقدام نمایند.


این کمک ها با هماهنگی دفتر حج و زیارت در اختیار ستاد مدیریت بحران و هلال احمرقرار می گیرد تا بین مردم آسیب دیده و سیل زده توزیع شود.


این گزارش حاکی است، همچنین از امروز روزانه  پخت و توزیع یک هزار وعده غذای گرم بین مردم سیل زده گلستان آغاز شده است و تلاش می شود تا حد امکان با همه توان برای کمک و کاهش آلام مردم این مناطق اقدام شود.


از جمله اقلام مورد نیاز اعلام شده از سوی ستاد مدیریت بحران استان گلستان ، آب معدنی ، انواع کنسرو ، پتو ، لوازم بهداشتی ، حوله ، خشکبار و برنج است .




نظرات کاربران