دیدار وزیر علوم و رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها با مسئول بعثه رهبری در عراق دیدار وزیر علوم و رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها با مسئول بعثه رهبری در عراق دیدار وزیر علوم و رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها با مسئول بعثه رهبری در عراق بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدار وزیر علوم و رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها با مسئول بعثه رهبری در عراق دیدار وزیر علوم و رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها با مسئول بعثه رهبری در عراق دیدار وزیر علوم و رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها با مسئول بعثه رهبری در عراق دیدار وزیر علوم و رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها با مسئول بعثه رهبری در عراق دیدار وزیر علوم و رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها با مسئول بعثه رهبری در عراق

دیدار وزیر علوم و رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها با مسئول بعثه رهبری در عراق

وزیر علوم و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌‌های کشور با حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، «منصور غلامی» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و حجت الاسلام و المسلمین «مصطفی رستمی»رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌‌های کشور که به عراق سفر کرده اند با حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق دیدار و گفت و گو کردند.
در این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی امام حسین(ع) را دردانه خدا خواند و گفت: سفر زیارت سیدالشهداء فرصت مناسبی برای ارتقای روحیه معنوی دانشجویان است.


مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق  با تقدیر از تلاش ستاد عتبات دانشگاهیان گفت: سفر عتبات دارای آثار فرهنگی، معنوی و بصیرتی زیادی است و موجب تحول و دگرگونی دانشجویان می گردد و از ناب ترین کارهای فرهنگی بوده و قابل مقایسه با برنامه های دیگر نیست.


حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی ضمن تاکید بر لزوم گسترش و افزایش اعزام دانشجویان خاطرنشان کرد: ما وظیفه مهم و خطیری برعهده داریم و باید نسبت به نسل جوان مخصوصا دانشجویان بیشتر تلاش کنیم زیرا این نسل اثرپذیرتر و اثرگذارتر از دیگران و آینده کشور در دست آنان است.


گفتنی است که امسال بیستمین دوره اعزام زائران عتبات دانشگاهیان از ابتدای بهمن آغاز شده و تا اواسط اردیبهشت نیز ادامه خواهد داشت. در دو ماه آخر سال ۹۷ بیش از ۲۰۰ کاروان دانشگاهی با جمعیتی بیش از ۸ هزار نفر به عتبات عالیات اعزام شدند.




نظرات کاربران