دیدار وزیر علوم و رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها با مسئول بعثه رهبری در عراق

وزیر علوم و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌‌های کشور با حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، «منصور غلامی» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و حجت الاسلام و المسلمین «مصطفی رستمی»رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌‌های کشور که به عراق سفر کرده اند با حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق دیدار و گفت و گو کردند.
در این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی امام حسین(ع) را دردانه خدا خواند و گفت: سفر زیارت سیدالشهداء فرصت مناسبی برای ارتقای روحیه معنوی دانشجویان است.


مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق  با تقدیر از تلاش ستاد عتبات دانشگاهیان گفت: سفر عتبات دارای آثار فرهنگی، معنوی و بصیرتی زیادی است و موجب تحول و دگرگونی دانشجویان می گردد و از ناب ترین کارهای فرهنگی بوده و قابل مقایسه با برنامه های دیگر نیست.


حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی ضمن تاکید بر لزوم گسترش و افزایش اعزام دانشجویان خاطرنشان کرد: ما وظیفه مهم و خطیری برعهده داریم و باید نسبت به نسل جوان مخصوصا دانشجویان بیشتر تلاش کنیم زیرا این نسل اثرپذیرتر و اثرگذارتر از دیگران و آینده کشور در دست آنان است.


گفتنی است که امسال بیستمین دوره اعزام زائران عتبات دانشگاهیان از ابتدای بهمن آغاز شده و تا اواسط اردیبهشت نیز ادامه خواهد داشت. در دو ماه آخر سال ۹۷ بیش از ۲۰۰ کاروان دانشگاهی با جمعیتی بیش از ۸ هزار نفر به عتبات عالیات اعزام شدند.




نظرات کاربران