اعزام سالانه 50 هزار نفر از طریق راه آهن به عتبات عالیات اعزام سالانه 50 هزار نفر از طریق راه آهن به عتبات عالیات اعزام سالانه 50 هزار نفر از طریق راه آهن به عتبات عالیات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اعزام سالانه 50 هزار نفر از طریق راه آهن به عتبات عالیات اعزام سالانه 50 هزار نفر از طریق راه آهن به عتبات عالیات اعزام سالانه 50 هزار نفر از طریق راه آهن به عتبات عالیات اعزام سالانه 50 هزار نفر از طریق راه آهن به عتبات عالیات اعزام سالانه 50 هزار نفر از طریق راه آهن به عتبات عالیات

اعزام سالانه 50 هزار نفر از طریق راه آهن به عتبات عالیات

مدیر کل حج و زیارت خراسان رضوی گفت: سالانه حدود 50 هزار نفر از طریق سیستم حمل و نقل ریلی کشورعازم عتبات عالیات می شوند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت از مشهد مقدس، جواد شاد مدیر کل حج و زیارت خراسان رضوی درحاشیه مراسم امضای قرار داد حمل و نقل ریلی زائران مشهدی به عتبات عالیات به خبرنگار ما گفت: امروز اتفاق مبارکی در خراسان رضوی افتاد و پس از یک سال پیگیری، قرارداد ریلی برای انتقال زائران عتبات عالیات امضا شد.


وی افزود: زائران اعتاب مقدسه از جوار مرقد مطهر حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) به خرمشهر اعزام و در آن جا پس از زیارت مزار شهدای شلمچه عازم عتبات عالیات می شوند.


وی گفت: طبق توافق به عمل آمده با یکی از شرکت های راه آهن در مرحله اول سه گروه را در سه روز از هفته و به تعداد 360 نفراعزام خواهیم کرد.


شاد خاطر با اشاره به اینکه این سفر ترکیبی خواهد بود، گفت: زائران با قطار تا خرمشهر و از آن جا با اتوبوس به عراق اعزام خواهند شد. هزینه ها نسبت به هواپیما کاهش پیدا کرده و نسبت به اتوبوس مقدار کمی افزایش پیدا کرده است .


وی افزود: اطمینان خاطر و آسایشی که نسبت به حمل و نقل ریلی هست برای ما کار را توجیه می کند و امیدواریم شرکت طرف قرارداد خدمات خوبی به زائران ارائه دهد .


وی در پایان ابراز امیدواری کرد: در طول یک سال بیش از 50 هزار نفر به عتبات عالیات اعزام شوند.   


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران