مخاطب شناسی؛ علمی ضروری جهت وعظ مخاطب شناسی؛ علمی ضروری جهت وعظ مخاطب شناسی؛ علمی ضروری جهت وعظ بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مخاطب شناسی؛ علمی ضروری جهت وعظ مخاطب شناسی؛ علمی ضروری جهت وعظ مخاطب شناسی؛ علمی ضروری جهت وعظ مخاطب شناسی؛ علمی ضروری جهت وعظ مخاطب شناسی؛ علمی ضروری جهت وعظ

مخاطب شناسی؛ علمی ضروری جهت وعظ

سخنران بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلی، توجه به مخاطبان و تقویت سطح مطالعه در راستای اثرگذاری بهتر بر مخاطبان را از موارد اساسی وعظ و خطابه دانست.

 به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلی، حجت الاسلام و المسلمین حسینی قمی، خطیب بعثه مقام معظم رهبری در کربلا در گردهمایی روحانیون کاروان های عتبات عالیات در کربلای معلی با بیان این که باید مخاطبان خود را بشناسیم، گفت: باید بدانیم که نیازهای مخاطب چیست و بر اساس سطح، سن و مناسبت مرتبط سخنرانی کنیم.


وی توجه به مخاطبان و تقویت سطح مطالعه در راستای اثرگذاری بهتر بر مخاطبان را از موارد اساسی وعظ و خطابه دانست و افزود: مطالعه کردن هم مساله ای است که باید همواره مدنظر قرار گیرد.


حجت الاسلام و المسلمین حسینی قمی در ادامه گفت: باید سعی کنیم امتیازی برای خودمان قائل نباشیم و اگر توانستیم این گونه باشیم تا اثرگذاری بهتری داشته باشیم .


خطیب بعثه مقام معظم رهبری در کربلا افزود: نکته مهمی که باید همواره مدنظرمان باشد این است که دچار روزمرگی نشویم زیرا این امکان وجود دارد که این سفر اولین سفر زائر باشد.


 


| شناسه مطلب: 92852




روحانیون کربلا بعثه



مطالب مرتبط

نظرات کاربران