ارسال کمکهای حج و زیارت خراسان رضوی به مناطق سیل زده ارسال کمکهای حج و زیارت خراسان رضوی به مناطق سیل زده ارسال کمکهای حج و زیارت خراسان رضوی به مناطق سیل زده بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ارسال کمکهای حج و زیارت خراسان رضوی به مناطق سیل زده ارسال کمکهای حج و زیارت خراسان رضوی به مناطق سیل زده ارسال کمکهای حج و زیارت خراسان رضوی به مناطق سیل زده ارسال کمکهای حج و زیارت خراسان رضوی به مناطق سیل زده ارسال کمکهای حج و زیارت خراسان رضوی به مناطق سیل زده

ارسال کمکهای حج و زیارت خراسان رضوی به مناطق سیل زده

مدیر حج و زیارت خراسان رضوی گفت: تاکنون 2 محموله کالاهای اهدا شده توسط این مدیریت به مناطق سیل زده استان گلستان ارسال شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، جواد شاد در گفت و گو با ایرنا افزود: این کمکها با عنایت به اطلاع رسانی صورت گرفته به جامعه زیارتی استان و با هماهنگی ستاد بحران استانداری خراسان رضوی جمع آوری و ارسال شده است.
وی اظهار داشت: محموله های یاد شده شامل چندین کانتینر آب معدنی، یک و نیم تن برنج و یک و نیم تن رول پلاستیکی برای چادر های عشایری می باشد. 
وی گفت: با هماهنگی هلال احمر شماره حساب ویژه کمک های مالی نیز به کارگزاران امور زیارتی و مدیران و زائرین کاروانهای حج استان اعلام شده که تاکنون مبالغی نیز به این حساب واریز شده است.
شاد افزود: این کمک ها با هماهنگی دفتر حج و زیارت استان گلستان برای توزیع بین مردم آسیب دیده و سیل زده در اختیار ستاد مدیریت بحران و هلال احمر این استان قرار گرفته است.
بارش شدید باران طی چند روز گذشته منجر به جاری شدن سیل در اکثر مناطق استان های گلستان و مازندران شده و خسارت بسیار به بار آورده است.




نظرات کاربران