ناامیدی از درگاه خداوند بزرگترین گناه است ناامیدی از درگاه خداوند بزرگترین گناه است ناامیدی از درگاه خداوند بزرگترین گناه است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ناامیدی از درگاه خداوند بزرگترین گناه است ناامیدی از درگاه خداوند بزرگترین گناه است ناامیدی از درگاه خداوند بزرگترین گناه است ناامیدی از درگاه خداوند بزرگترین گناه است ناامیدی از درگاه خداوند بزرگترین گناه است

ناامیدی از درگاه خداوند بزرگترین گناه است

حجت الاسلام و المسلمین «سید حسین حسینی»، سخنران بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلی، یاس و ناامیدی از درگاه خداوند را بزرگترین گناه دانست.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از کربلای معلی، حجت الاسلام و المسلمین حسینی، سخنران بعثه مقام معظم رهبری در جمع زائرین عتبات در سرداب علقمی حرم حضرت عباس(ع) گفت: خدا همه گناهان را می آمرزد جز این که آدمی ناامید باشد و روی از خدا برگرداند. در واقع نخستین گناه کبیره یاس و ناامیدی از درگاه خداوند است.


وی در ادامه افزود: خداوند کسی را که از انجام گناهی پشیمان شود پیش از آنکه توبه و استغفار کند، می بخشد.


سخنران بعثه مقام معظم رهبری در ادامه تاکید کرد: شیطان انسان را دو گونه وسوسه می کند؛ وسوسه اول آن است که شیطان توبه را چنان بزرگ نشان می دهد که فرد به سمت توبه نرود و این احساس را داشته باشد که گناهانش زیاد است و آمرزیده نمی شود. وسوسه دوم هم ایجاد گرایش در انسان به سمت گناه است. از این رو، ناامیدی و یاس وسوسه شیطان برای دور کردن انسان از توبه است.


وی در پایان یادآور شد: باید قدر لحظه به لحظه فرصت حضور در عتبات را بدانیم و یادمان باشد همین که در ماه رجب در کربلا هستیم نعمت بزرگی است که روزی مان شده است.


 


 


 


 


 


                 


 


 




نظرات کاربران