دیدار مسئول بعثه رهبری در عراق با تولیت شرعی عتبه عباسی دیدار مسئول بعثه رهبری در عراق با تولیت شرعی عتبه عباسی دیدار مسئول بعثه رهبری در عراق با تولیت شرعی عتبه عباسی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدار مسئول بعثه رهبری در عراق با تولیت شرعی عتبه عباسی دیدار مسئول بعثه رهبری در عراق با تولیت شرعی عتبه عباسی دیدار مسئول بعثه رهبری در عراق با تولیت شرعی عتبه عباسی دیدار مسئول بعثه رهبری در عراق با تولیت شرعی عتبه عباسی دیدار مسئول بعثه رهبری در عراق با تولیت شرعی عتبه عباسی

دیدار مسئول بعثه رهبری در عراق با تولیت شرعی عتبه عباسی

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق با تولیت حرم مطهر حضرت عباس در کربلای معلی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، حجت‌الاسلام والمسلمین نجفی روحانی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق به اتفاق حجج الاسلام آقایان بهجتی و شریعت و آقای نظافتی مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق با حجت الاسلام والمسلمین «سید احمد صافی» تولیت شرعی حرم مطهر حضرت عباس در کربلای معلی دیدار و گفت و کردند.


در این دیدار مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق ضمن تشکر و قدردانی از مساعدت ها و همکارهای عتبه عباسی با ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی بعثه در عتبات عالیات گفت: برنامه هایی که در حرم های مطهر برگزار می شود بسیار اثر گذار بوده و مورد استقبال زائرین قرار می گیرد و بدون شک اجر و پاداش تولیت عتبه عباسی فراوان خواهد بود.


وی به برگزاری مراسم تحویل سال و حضور گسترده زائران ایرانی اشار کرد و خاطرنشان ساخت: این برنامه بی نظیر که موجب شد اشک شوق و معنویت بر چهره زوار حضرت امام حسین(ع) و حضرت عباس جاری شود سپاس و قدردرانی زائران را به همراه داشت.


حجت الاسلام نجفی روحانی افزود: در اولین برنامه دعای کمیل در سال جدید در حرم حضرت عباس که با حضور چشمگیر و گسترده زائران برگزار شد و سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق نیز در آن حضور داشت ندای یا رب یارب در سرداب حرم ابالفضل العباس طنین انداز شد.


در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید احمد صافی تولیت و امام جمعه موقت کربلا، ضمن تشکر از نظم زائران ایرانی، خدمت به زوار اهل بیت را افتخار بزرگی خواند و خاطرنشان ساخت: هر اندازه برای زوار برنامه های معنوی و معرفتی برگزار و موجب تحول زائران گردد حائز اهمیت و ارزش است.


وی همچنین از جشن گسترده مناسبت میلاد با سعادت حضرت ابالفضل العباس در ماه شعبان خبر داد و افزود: در این مراسم که همه ساله برگزار می شود شخصیت های مختلف از کشورهای گوناگون شرکت می کنند.


در ادامه این جلسه آقای نظافتی مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق ضمن قدردانی از همکاری های عتبه عباسی گزارشی از وضعیت زوار ایرانی ارائه داد و اظهار امیدواری کرد برای حضور عاشقان اهل بیت به این سرزمین مقدس هر چه بیشتر زمینه سازی شود.


 


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران