مولفه های دستیابی به موفقیت توسط عالمان دینی مولفه های دستیابی به موفقیت توسط عالمان دینی مولفه های دستیابی به موفقیت توسط عالمان دینی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مولفه های دستیابی به موفقیت توسط عالمان دینی مولفه های دستیابی به موفقیت توسط عالمان دینی مولفه های دستیابی به موفقیت توسط عالمان دینی مولفه های دستیابی به موفقیت توسط عالمان دینی مولفه های دستیابی به موفقیت توسط عالمان دینی

مولفه های دستیابی به موفقیت توسط عالمان دینی

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق، رسالت عاِلمان را بسیار خطیر دانست وگفت: خوشرویی وخوشگویی و خوش قلبی وخوش دستی رمز موفقیت در پیوند اجتماعی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق در گردهمایی روحانیون کاروان های عتبات عالیات در کربلای معلی گشاده رویی، خوشگویی، خوش دلی و خوش دستی را عامل موفقیت در پیوند اجتماعی دانست.
وی  آموزش و به ویژه آموزش احکام را ضروری و امری بایسته عنوان و تاکید کرد: عالم با آن که جایگاه بالایی دارد، رسالتش نیز خطیر است و خداوند پیش از آنکه از مردم بخواهد احکام الهی را بیاموزند از عالمان خواسته است تاآن را به مردم بیاموزند.
نماینده بعثه رهبری در عراق با استناد به حدیثی گفت: باید از مواضع اتهام پرهیز کرد و چنانچه کسی خود را در معرض اتهام قرار دهد و مردم به او سوءظن پیدا کنند باید خود را ملامت کند زیرا خود او باعث این امر شده است.
حجت الاسلام والسملیمن نجفی روحانی در ادامه تصریح کرد: روحانیون باید مخاطب شناسی داشته باشند و بر اساس سطح علمی وفکری برای افراد سخن بگویند و باید این امر را همواره مدنظر قرار دهند.




نظرات کاربران