نوافل انسان را محبوب خدا می کند نوافل انسان را محبوب خدا می کند نوافل انسان را محبوب خدا می کند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نوافل انسان را محبوب خدا می کند نوافل انسان را محبوب خدا می کند نوافل انسان را محبوب خدا می کند نوافل انسان را محبوب خدا می کند نوافل انسان را محبوب خدا می کند

نوافل انسان را محبوب خدا می کند

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق در نشست هماهنگی و آسیب شناسی فعالیت های فرهنگی بعثه رهبری در کربلا با اشاره به حدیثی گفت: انسان در سایه انجام واجبات و نوافل محبوب خداوند می‌شود وبه خدا نزدیک می گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، نشست هماهنگی و آسیب شناسی فعالیت های فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق امروز (دهم فروردین) با حضور کارکنان بعثه در کربلا برگزار شد.
در این نشست، حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی به انجام مستحبات توصیه کرد و نوافل را مهم شمرد وگفت: در اصطلاح فقهی نوافل در مورد نماز است ولی اهل سیر و سلوک آن را بسیار وسیع تر می دانند .
وی افزود: دایره مستحبات بسیار وسیع است و هر کس به اندازه وسع وعلاقه اش انجام بدهد موجب قرب به حق می شود ولی در صورت ترک آن مواخذه ای در کار نیست چون نوافل مانند واجبات نیست که همه باید به طور حتم انجام دهند واگر کوتاهی کنند مواخده و مجازات می شوند
مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق در ادامه گفت: اعیاد مهمی همچون عید مبعث و اعیاد شعبانیه را پیش روی داریم، بر این اساس باید برنامه ی متناسب و خوبی را برای این ایام پیش بینی کنیم و زائرین را با معارف اهل بیت بیشتر آشنا سازیم .
درادامه این نشست، کارکنان و کارشناسان به ارائه نقطه نظرات خود و بازخوردهای دریافتی از زائرین برای بهبود و تعالی برنامه های فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق پرداختند.


 


 


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران