کاظمین در ایام شهادت امام موسی کاظم(ع) کاظمین در ایام شهادت امام موسی کاظم(ع) کاظمین در ایام شهادت امام موسی کاظم(ع) بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کاظمین در ایام شهادت امام موسی کاظم(ع) کاظمین در ایام شهادت امام موسی کاظم(ع) کاظمین در ایام شهادت امام موسی کاظم(ع) کاظمین در ایام شهادت امام موسی کاظم(ع) کاظمین در ایام شهادت امام موسی کاظم(ع)

کاظمین در ایام شهادت امام موسی کاظم(ع)

شهر کاظمین در شهادت امام موسی کاظم (ع) پذیرای میلیون‌ها زائر و دلداده اهل بیت (ع) است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، دوستداران ولایت با هر وسیله‌ای خود را به بغداد می‌رسانند تا در غم شهادت هفتمین ستاره آسمان امامت و ولایت حضور داشته باشند.


همزمان با ۲۵ ماه رجب، سالروز شهادت هفتمین امام شیعیان، دوستداران ولایت و امامت با حضور در کاظمین حرم مطهر امام موسی کاظم(ع) را همچون نگینی در میان گرفته‌اند.


آستان مقدس کاظمین و مرقد مطهر این امام بزرگوار از چند روز پیش پذیرای خیل عظیم زائران است و مردم شهرهای مختلف عراق به صورت شبانه روزی زائر مرقد آسمانی امام هفتم شیعیان هستند و فضای حزن و اندوه همراه با معنویت در این حرم مطهر حکمفرما است.


هرساله به مناسبت ۲۵ رجب که در عراق روز سه شنبه است، شیعیان از شهرهای مختلف عراق و خارج این کشور، پیاده به سمت کاظمین به راه می‌افتند و در شب شهادت امام موسی کاظم (ع)، حضور جمعیت به اوج خود می‌رسد.




نظرات کاربران