حجت الاسلام والمسلمین نواب:

باید از واقعه عاشورا درس گرفت

حجت الاسلام و المسلمین «عبدالفتاح نواب» در جمع زائرین دانشگاهی در کربلا گفت: ما باید از واقعه عاشورا درس بگیریم زیرا این واقعه پر از نکات عبرت آموز است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام و المسلمین «عبدالفتاح نواب» مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه و دبیر شورای گسترش حوزه علمیه در گردهمایی دانشجویان و دانشگاهیان در کربلای معلی  اعمال پر فضیلت در کربلا را برشمرد و گفت: توجه به نماز اول وقت بسیار اهمیت دارد و روایات متعددی از معصومین و خداوند در مورد آن بیان شده است. نماز اول وقت در کربلا و خصوصاً در حرمین شریفین بسیار با ارزش است.


حجت الاسلام والمسلمین نواب در بخش دیگری از سخنانش گفت: حدیث داریم که یک ساعت تفکر بهتراز هفتاد سال عبادت است. شما ببینید مهمترین اتفاقی که در کربلا رخ داده است تفکر بوده است، خودم و شما را به تفکر در واقعه عاشورا در سرزمین کربلا سفارش می کنم.


وی افزود: خدا را شاکر هستیم که زیارت سیدالشهدا(ع) و امام اول شیعیان را در ماه رجب که بسیار پر خیر و برکت است نصیب ما نمود و باید خدا را شکر کنیم که امام عصر ما را به عنوان شیعه و محب به امیرالمومنین(ع) قبول کرده است تا به زیارت سیدالشهدا(ع) نائل مان کند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران