صبر و سعه صدر فضلیتی والا است صبر و سعه صدر فضلیتی والا است صبر و سعه صدر فضلیتی والا است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
صبر و سعه صدر فضلیتی والا است صبر و سعه صدر فضلیتی والا است صبر و سعه صدر فضلیتی والا است صبر و سعه صدر فضلیتی والا است صبر و سعه صدر فضلیتی والا است

صبر و سعه صدر فضلیتی والا است

خطیب بعثه مقام معظم رهبری در کربلا در جمع زائرین ایرانی در حرم امام حسین(ع) گفت: انبیا در یک درجه نبودند و برخی از انبیا فضیلت داده شدند. یکی از فضیلت ها اخلاق، سعه صدر و صبر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام و المسلمین حسینی قمی، خطیب بعثه مقام معظم رهبری در کربلا در جمع زائران حضرت سیدالشهداء در حرم مطهر امام حسین(ع) گفت: یکی از فضیلت ها اخلاق، سعه صدر و صبر است. پیامبر اکرم(ص) فرمودند بهترین شما کسی است که اخلاق در محیط خانه را رعایت کند. این نشان می دهد که اوج اخلاق پیامبر در خانه بود.


وی افزود: این در حالی است که اگر اخلاق بیرون از خانه ما خوب باشد اما اخلاق داخل خانه ما چنین نباشد، مصداق نفاق و دورویی است. در واقع ما باید همانگونه که در بیرون از خانه خوش اخلاق هستیم در خانه نیز باید چنین باشیم.


خطیب بعثه مقام معظم رهبری در کربلا در قرآن با بیان اینکه به مردان و زنان سفارش شده که با هم خوب رفتار کنند و حرف از جدایی نزنند، گفت: پیامبر کارهای شخصی خود را در خانه انجام می داد، لباس خود را تمیز می کرد و کفش خود را می دوخت.


 


 


 


 


 


 


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران