دیدار مسئول بعثه رهبری در عراق با آیت الله قزوینی

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق با آیت الله «مرتضی قزوینی» امام جماعت حرم امام حسین (ع) در کربلای معلی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام والمسلمین نجفی روحانی؛ مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین بجهتی مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری در کربلا و آقای نظافتی مدیر دفتر نمایندگی حج و زیارت در عراق با آیت الله مرتضی قزوینی امام جماعت حرم امام حسین (ع) در کربلای معلی دیدار و گفت و کردند.


در این دیدار مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری در عراق با بیان برنامه های فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در سال جدید، لزوم حفظ وحدت بین ملت عراق و ایران را یادآور شد و گفت: دشمنان به شدت به دنبال توطئه و تفرقه افکنی بین دو ملت هستند و امروز عالمان و نخبگان که در مسیر هوشیاری، بیداری و بصیرت مردم تلاش کرده اند آنها را باید با توطئه های دشمنان آشنا سازند.


وی حضور زائرین در عتبات عالیات را مفید و موفقیت آمیز خواند و گفت: مشکلات اقتصادی از عشق و علاقه مردم ایران به اهل بیت(ع) هرگز نخواهد کاست.


در این دیدار آیت الله قزوینی نیز به فرهنگ اهل بیت در عرصه ظلم ستیزی اشاره کرد و گفت: همه باید هوشیار باشیم و با همدلی و همفکری در راستای تحقق اهداف عالیه اهل بیت گام برداریم.


وی افزود: خدمت به زوار اهل بیت بسیار ارزشمند وموجب افتخار است و برنامه های معرفتی و فرهنگی زائران را بیمه می کند تا در زندگی خود بر محور خدا و اهل بیت حرکت کنند.


 


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران