ورود بیش از ۱۱.۵ میلیون زائر و مسافر به مشهد مقدس ورود بیش از ۱۱.۵ میلیون زائر و مسافر به مشهد مقدس ورود بیش از ۱۱.۵ میلیون زائر و مسافر به مشهد مقدس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ورود بیش از ۱۱.۵ میلیون زائر و مسافر به مشهد مقدس ورود بیش از ۱۱.۵ میلیون زائر و مسافر به مشهد مقدس ورود بیش از ۱۱.۵ میلیون زائر و مسافر به مشهد مقدس ورود بیش از ۱۱.۵ میلیون زائر و مسافر به مشهد مقدس ورود بیش از ۱۱.۵ میلیون زائر و مسافر به مشهد مقدس

ورود بیش از ۱۱.۵ میلیون زائر و مسافر به مشهد مقدس

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از ورود ۱۱ میلیون و ۵۲۶ هزار و ۶۸۹ زائر و مسافر به این استان از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۱ فروردین سال جدید خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، مهدی فروزان با اعلام این خبر افزود: این میزان ورود زائر و گردشگر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 4.2  درصد کاهش دارد.


وی افزود: 878 هزار و  422  نفر از این تعداد، از طریق حمل و نقل جاده ای و عمومی به  استان  وارد شده اند که در مقایسه با سال قبل، 7.7 درصد کاهش داشته است.


مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: 334  هزار و 257  نفر از این افراد نیز با قطار به استان سفر کرده اند که با رشد 2.3 درصدی همراه بوده است.


فروزان، آمار زائران و مسافرانی را که از طریق فرودگاه ها به استان وارد شده اند 170 هزار و 810   نفر اعلام کرد و افزود: این آمار در  مقایسه با سال گذشته 19 درصد کاهش داشته است.


وی گفت: زائران و مسافرانی هم که با وسائل نقلیه شخصی خود از روز 25 اسفند ماه گذشته تا 11 فروردین سال جدید به استان وارد شده اند 10 میلیون و  143  هزار و 200 نفر می باشند که این میزان در مقایسه با سال گذشته، با کاهش 3.8 درصدی مواجه بوده است.


| شناسه مطلب: 92895




مشهد مقدس زائر



مطالب مرتبط

نظرات کاربران