اندیشه و فرهنگ حسینی سعادت آفرین است اندیشه و فرهنگ حسینی سعادت آفرین است اندیشه و فرهنگ حسینی سعادت آفرین است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اندیشه و فرهنگ حسینی سعادت آفرین است اندیشه و فرهنگ حسینی سعادت آفرین است اندیشه و فرهنگ حسینی سعادت آفرین است اندیشه و فرهنگ حسینی سعادت آفرین است اندیشه و فرهنگ حسینی سعادت آفرین است

اندیشه و فرهنگ حسینی سعادت آفرین است

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق در جمع زائرین دانشگاهی گفت: سعادت ما با حرکت در مسیر اندیشه، فرهنگ و راه حسینی محقق می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام والمسلمین نجفی روحانی؛ مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق، در گردهمایی دانشجویان و دانشگاهیان در کربلا گفت: یکی از واژه هایی که در قرآن و روایات مکرر آمده است، کلمه آرزو است و آرزو دو نوع است خوب و بد ، ممکن وغیر ممکن. وی افزود: در قیامت هنگامی که مردم برخورد کریمانه خدا با زوار امام حسین(ع) را می بینند آرزو می کنند که کاش زوار سیدالشهداء بودند ولی زمان رسیدن به این آرزو گذشته است زیرا می بایست در این دنیا به زیارت می رفت یا در قیامت برخی می گویند ای کاش در دنیا با رسول خدا دوست می شدند. 
مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق با اشاره به واژه «یا لیتنی کنت معکم» گفت: این آرزو در دنیا امکان پذیراست چون راه وفرهنگ امام واصحاب او تداوم دارد و ما باید در سه عرصه با امام حسین باشیم نخست این که فکرمان را حسینی و ولایی کنیم و دوم در عرصه گفتاری، ‌گفتارمان حسینی باشد و سوم در عرصه رفتار باید حسین گونه عمل کنیم.
حجت‌الاسلام نجفی روحانی با بیان اینکه زیارتنامه خواندن خوب است ولی باید ارتباط قلبی و روحی هم با امام برقرار کرد، تصریح کرد: در زیارت باید با امام راز و نیاز کرد و رازهای خود و آن چیزی را که نمی توانی به دیگران بگویی با امام در میان گذاشت. زیرا امام مهربان ترین، دلسوزترین و محرم ترین افراد به انسان است. در واقع هیچ کس پس از خدا مهربان تر از امام در عالم هستی پیدا نمی شود.
وی افزود: یک زیارت واقعی در زیارتنامه خواندن تنها خلاصه نمی شود بلکه زیارتنامه شیوه و نحوه ارتباط است.
نماینده بعثه رهبری در عراق گفت: ما باید کفر به طاغوت و ایمان به خدا داشته باشیم و تصمیم بگیریم در صراط مستقیم و اهل بیت گام برداریم.




نظرات کاربران