جلسه هماهنگی جشن عید مبعث در کربلا جلسه هماهنگی جشن عید مبعث در کربلا جلسه هماهنگی جشن عید مبعث در کربلا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جلسه هماهنگی جشن عید مبعث در کربلا جلسه هماهنگی جشن عید مبعث در کربلا جلسه هماهنگی جشن عید مبعث در کربلا جلسه هماهنگی جشن عید مبعث در کربلا جلسه هماهنگی جشن عید مبعث در کربلا

جلسه هماهنگی جشن عید مبعث در کربلا

نشست هماهنگی برگزاری مراسم عید مبعث در کربلا با حضور مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری و کارکنان ستاد عملیات بعثه در کربلای معلی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، در نشست هماهنگی فعالیت های فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق که با حضور کارکنان ستاد عملیات بعثه در کربلا برگزار شد، مسوولیت ها و برنامه ریزی ها برای برگزاری جشن عید مبعث بررسی و تصمیات لازم اتخاذ شد.


حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق، هدف از برگزاری این نشست را هم افزایی در راستای اجرای برنامه ای منسجم و هماهنگ برای مراسم جشن عید مبعث رسول اکرم(ص) عنوان کرد.


در ادامه این نشست کارکنان و کارشناسان به ارائه نقطه نظرات خود برای بهبود و تعالی برنامه های فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق پرداختند و در پایان بر ارائه محتوای غنی و اجرای برنامه ای متناسب تاکید شد.


در مراسم ویژه عید مبعث علاوه بر برنامه های فرهنگی، قرار است با شکلات و شاخه های گل از زائران اباعبدالله الحسین (ع) پذیرایی شود.


| شناسه مطلب: 92901




بعثه کربلا عید مبعث



مطالب مرتبط

نظرات کاربران