دو میلیون نفر در زیارت مبعث پیامبر در نجف اشرف شرکت کردند دو میلیون نفر در زیارت مبعث پیامبر در نجف اشرف شرکت کردند دو میلیون نفر در زیارت مبعث پیامبر در نجف اشرف شرکت کردند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دو میلیون نفر در زیارت مبعث پیامبر در نجف اشرف شرکت کردند دو میلیون نفر در زیارت مبعث پیامبر در نجف اشرف شرکت کردند دو میلیون نفر در زیارت مبعث پیامبر در نجف اشرف شرکت کردند دو میلیون نفر در زیارت مبعث پیامبر در نجف اشرف شرکت کردند دو میلیون نفر در زیارت مبعث پیامبر در نجف اشرف شرکت کردند

دو میلیون نفر در زیارت مبعث پیامبر در نجف اشرف شرکت کردند

دو میلیون نفر در مراسم سالانه زیارت امام علی (ع) در روز مبعث پیامبر گرامی اسلام در نجف اشرف شرکت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، 'لوی الیاسری' استاندار نجف اشرف با اعلام موفقیت طرح جامع امنیتی و خدماتی زیارت مبعث پیامبر اسلام، از مشارکت بیش از دو میلیون زائر از جمله هزاران زائر غیر عراقی در این مراسم باشکوه خبر داد. 
وی گفت: این تعداد زائر به سنت هر ساله در شب و روز مبعث پیامبر اسلام (مصادف با روز پنجشنبه بر اساس تقویم عراق) ، از نقاط مختلف عراق و استان نجف به حرم مطهر زیارت امام علی (ع) آمدند. 
استاندار نجف گفت: برای تامین امنیت زائران و مناطق تردد و استقرار آنان با تمرکز بر شهر نجف، قبرستان وادی السلام و شهر کوفه بیش از 22 هزار نیروی امنیتی مشارکت داشتند. 
 


ایستگاه پاسخگویی به سوالات شرعی در حرم حضرت امیرالمومنین (ع)
آستان مقدس علوی به مناسبت عید مبعث که زائران زیادی به زیارت حرم مطهر حضرت امیرالمومنین(ع) مشرف می شوند، ایستگاه های پاسخگویی به سوالات شرعی برپا کرد.


شیخ عبد الساده الجابری از مسئولین آستان علوی گفت: در ایام عید مبعث ایستگاه هایی را با حضور طلاب حوزه علمیه نجف اشرف برای پاسخگویی به مسائل شرعی زائرین در صحن های مختلف حرم حیدری برپا کردیم.


وی افزود: در این ایام که زائران زیادی به زیارت حرم حضرت علی(ع) مشرف می شوند،  بر آن شدیم که این ایستگاه ها را برای پاسخگویی به سوالات فقهی، اعتقادی و اخلاقی زائران و در مسیر تلاش برای نشر علوم اهل بیت (ع) برپا کنیم .


گفتنی است در چارچوب این طرح، 18 مبلغ در 9 ایستگاه در داخل و خارج و درب های اصلی حرم مطهر مستقر شدند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران