تدارک مراسم جشن میلاد امام حسین(ع) در کربلا+ عکس تدارک مراسم جشن میلاد امام حسین(ع) در کربلا+ عکس تدارک مراسم جشن میلاد امام حسین(ع) در کربلا+ عکس بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تدارک مراسم جشن میلاد امام حسین(ع) در کربلا+ عکس تدارک مراسم جشن میلاد امام حسین(ع) در کربلا+ عکس تدارک مراسم جشن میلاد امام حسین(ع) در کربلا+ عکس تدارک مراسم جشن میلاد امام حسین(ع) در کربلا+ عکس تدارک مراسم جشن میلاد امام حسین(ع) در کربلا+ عکس

تدارک مراسم جشن میلاد امام حسین(ع) در کربلا+ عکس

در آستانه جشن میلاد امام حسین(ع) در کربلا، بعثه مقام معظم رهبری درکربلا بسته های شکلات و شاخه های گل برای ارائه به زائران تدارک دیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، در آستانه میلاد فرخنده حضرت سیدالشهداء(ع) شور و هیاهوی خاصی در کربلای معلی برپا است و عاشقان اهل بیت (ع) خود را برای این جشن بزرگ آماده می کنند.


دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری درکربلا نیز مراسم ویژه ای را برای جشن میلاد سومین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام حسین(ع) تدارک دیده است.


در این مراسم ویژه علاوه بر برنامه های فرهنگی، قرار است بعثه مقام معظم رهبری در کربلا با شکلات و شاخه های گل از زائران اباعبدالله الحسین(ع) پذیرایی کند.


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران