مهمترین اقدامات سازمان حج و زیارت برای کمک به هموطنان سیل زده مهمترین اقدامات سازمان حج و زیارت برای کمک به هموطنان سیل زده مهمترین اقدامات سازمان حج و زیارت برای کمک به هموطنان سیل زده بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مهمترین اقدامات سازمان حج و زیارت برای کمک به هموطنان سیل زده مهمترین اقدامات سازمان حج و زیارت برای کمک به هموطنان سیل زده مهمترین اقدامات سازمان حج و زیارت برای کمک به هموطنان سیل زده مهمترین اقدامات سازمان حج و زیارت برای کمک به هموطنان سیل زده مهمترین اقدامات سازمان حج و زیارت برای کمک به هموطنان سیل زده

مهمترین اقدامات سازمان حج و زیارت برای کمک به هموطنان سیل زده

همزمان با وقوع سیل در استان‌های مختلف کشور و اهتمام به امداد رسانی به سیل زدگان از سوی دستگاه‌های مختلف، دست اندرکاران سازمان حج و زیارت نیز به یاری هموطنان سیل زده شتافته اند و با کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود در این همیاری مشارکت دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، همزمان با بروز سیل در چندین استان کشور، دفاتر حج وزیارت استان‌ها نیز همگام با آحاد مردم و دستگاه‌های کشور با بسیج امکانات خود اقدام به جمع آوری کمک‌های قابل ارائه به هموطنان سیل زده کرده اند.
این کمک‌های نقدی و غیر نقدی از طرف استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال بختیاری، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کاشان، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد به هموطنان سیل زده صورت گرفته است.
از ابتدای بروز سیل در استان‌های مختلف کشور تاکنون در حدود ٢ میلیارد و ٨٧٣ میلیون و ٤١٧ هزار ریال به صورت نقدی برای کمک رسانی به سیل زدگان جمع آوری شده است که این رقم به غیر از کمک‌های غیر نقدی و حضوری دست اندرکاران حج و زیارت در مناطق سیل زده است.
آب معدنی، برنج برای طبخ غذای گرم، کنسروجات، قرص نان، ماست، تخته فرش، البسه گرم، کیسه‌های آرد، دستگاه پخت نان و ... بخشی از کمک‌های غیرنقدی دست اندرکاران حج و زیارت از استان‌های ذکر شده است.


همچنین ناصر حویزاوی مدیرحج و زیارت استان خوزستانگفت : در‌ سه آشپزخانه که برای پخت غذا آماده شده است ۳ هزار و ۵۰۰ پرس غذا تهیه می شود و این اقدام به مدت ۱۰ روز از سوی دست اندرکاران حج و زیارت استان انجام می گیرد.
مدیرحج و زیارت استان خوزستان تصریح کرد: اردوگاهی را برای اسکان سیل زدگان در منطقه حمیدیه تحویل گرفته ایم تا برای سیل زدگان آماده می کنیم.
به گفته حویزاوی کارگزاران استان خوزستان در روند خدمات رسانی بسیار فعال هستند و عملکرد آنها قابل تقدیر است.
بنابراین گزارش، در این میان تعدادی از عوامل و دست اندرکاران حج و زیارت از استان‌های مختلف کشور برای یاری رساندن به هموطنان سیل زده حضور یافتند.حضور برخی از دست اندرکاران حج و زیارت برای طبخ و توزیع غذا و امدادرسانی به سیل زدگان در روزهای اخیر و همزمان با سیل در استان‌های مختلف کشور انجام شده است.
ضمن اینکه در مناطق سیل زده کشور طبخ و توزیع غذا از سوی دست اندرکاران حج و زیارت استان‌ها انجام گرفته بود.
 




نظرات کاربران