رشیدیان:

دشمنان بشریت از نام سپاه هراس دارند رشیدیان:

دشمنان بشریت از نام سپاه هراس دارند رشیدیان:

دشمنان بشریت از نام سپاه هراس دارند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رشیدیان:

دشمنان بشریت از نام سپاه هراس دارند رشیدیان:

دشمنان بشریت از نام سپاه هراس دارند رشیدیان:

دشمنان بشریت از نام سپاه هراس دارند رشیدیان:

دشمنان بشریت از نام سپاه هراس دارند رشیدیان:

دشمنان بشریت از نام سپاه هراس دارند
رشیدیان:

دشمنان بشریت از نام سپاه هراس دارند

رئیس سازمان حج و زیارت در صفحه مجازی خود نوشت: نام پاسدار قداست دارد پاسداری که مقتدایش حسین‌ابن‌علی (ع) آزاده‌ترین آزاده تاریخ است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، آقای علیرضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار در مطلبی در صفحه مجازی خود نوشت: و اینک بهار، طلوعی سبز و سرخ را بشارت می‌دهد بهاری که با عطر گل محمدی فراگیر می‌شود، او که کشتی نجات بشریت از ظلم و ذلت و خانه نور را خورشید می‌گردد و صدای مظلومیت مادر و فریادهای تنهایی‌های شبانه پدر می‌شود. او که رحمت خداوند عالمیان بر زمین است تا عزت را به انسانیت نثار کند، مولودی که برترین جوانان اهل بهشت و ابرمردی است که تاریخ در برابر عزت، آرمان‌خواهی، بیدارگری و بزرگی‌اش سرخم می‌کند.


در بخش دیگری از این یادداشت آمده است: خورشیدی که در میلادش، ذره‌ذره عالم به سجود می‌آید و در زمزمه ملائک ذکر یا حسین در آسمان‌ها می‌پیچید، مولودی که زمین را معطر می‌کند و می‌آید تا نسیم عدالت و آزادگی را بر کویر تفتیده جان‌های تشنه عبور دهد و انسان و انسانیت را جانی دوباره بخشد. او خود نوری بی‌انتهاست که نسل به نسل می‌رود تا به موعود و قیامت رسد. با آمدنش عاشورا متولد می‌شود و تاریخی عدالت‌خواهانه رقم می‌خورد. خورشیدی عالم‌تاب که بر نیزه‌ها، طلوعی دوباره اما سرخ خواهد داشت تا انسانیت، آزادگی و عزت بر سر دار نرود و نمی‌رود ازآن‌رو که امروز در این سرزمین بعد از هزار و اندی سال، سربازان حضرت؛ پاسداری می‌کنند حریت و آزادگی را و در لباس خاکی، خاک میهن را حراست و جان انسان و انسانیت را هر جا که مظلومی در ظلم قرار می‌گیرد، حفاظت می‌کنند.


رئیس سازمان حج و زیارت در ادامه یادداشت خود تصریح کرده است: زمانی در لباس رزمنده، پاسدار جان و مال، ناموس و مام میهن می‌شوند و جایی حافظ حریم اهل‌بیت (ع) در عراق و شامات می‌شوند و در برابر کفار مسلم نما و متحجران تکفیری مردانه می‌ایستند؛ و امروز در میان سیل و آوار طبیعت، همنوعان را همراه هستند تا عزت مردمان این مرز و بوم شکسته نشود و با اقتدا به اباعبدالله آزاده زیست کنند و دردی را درمان و زخمی را مرهم شوند. آری نام پاسدار قداست دارد پاسداری که مقتدایش حسین‌ابن‌علی (ع) آزاده‌ترین آزاده تاریخ است و از حریت، انسان و انسانیت در برابر تحجر، تعدی، ظلم، استبداد و استکبار حراست می‌کند.


در پایان این یادداشت آمده است: همین منش و روش است که امروز دشمنان بشریت که داعش را پرورش و ضدیت با اسلام و انسان‌ستیزی را در عالم می‌گسترانند، وا‌می‌دارد تا دست به تخریب سپاه اسلام بزنند سپاهی که گستره آن تمامی انسان‌های آزاده جهان است و تروریست‌ها و دشمنان بشریت از نام آن هراس دارند سپاهی که ریشه در تک‌تک آحاد این ملت سرافراز دارد. طلوع سبز بی‌پایان و میلاد سرخ اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار بر تمامی آزادمردان و سربلند زنان این سرزمین فرخنده باد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران