استقبال خادمان افتخاری حضرت عباس (ع) با گل‌های طبیعی از زائران کربلا استقبال خادمان افتخاری حضرت عباس (ع) با گل‌های طبیعی از زائران کربلا استقبال خادمان افتخاری حضرت عباس (ع) با گل‌های طبیعی از زائران کربلا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
استقبال خادمان افتخاری حضرت عباس (ع) با گل‌های طبیعی از زائران کربلا استقبال خادمان افتخاری حضرت عباس (ع) با گل‌های طبیعی از زائران کربلا استقبال خادمان افتخاری حضرت عباس (ع) با گل‌های طبیعی از زائران کربلا استقبال خادمان افتخاری حضرت عباس (ع) با گل‌های طبیعی از زائران کربلا استقبال خادمان افتخاری حضرت عباس (ع) با گل‌های طبیعی از زائران کربلا

استقبال خادمان افتخاری حضرت عباس (ع) با گل‌های طبیعی از زائران کربلا

هم‌زمان با ولادت علمدار کربلا حضرت عباس (ع) خادمان افتخاری کشورمان از زائران با گل استقبال کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، شب گذشته هم‌زمان با میلاد علمدار کربلا در حرم حضرت عباس (ع) و بین‌الحرمین مراسم جشن و‌ سرور برپا شد.


کاروان‌های کشورهای مختلف با حضور در بین‌الحرمین رو به حرم حضرت عباس (ع) به مولودی خوانی و مدیحه‌سرایی پرداختند. مسلمانان کشور نیجریه با لباس‌های متحدالشکل پس از سلام دسته جمعی به حضرت عباس (ع) وارد حرم مطهر شدند و در نزدیکی ورودی ضریح با شعرخوانی و‌مدیحه‌سرایی ولادت آن حضرت را جشن گرفتند.


شب گذشته حرم علمدار کربلا مملو از جمعیت بود و در گوشه و کنار آن زائران به صورت فردی و گروهی به زیارت می‌پرداختند. همچنین سراسر حرم مطهر با گل‌های طبیعی تزئین شده و پارچه‌هایی با القاب حضرت عباس (ع) در هر قسمت نصب شده بود.


بعثه مقام معظم رهبری در کربلا نیز در این شب باشکوه در سرداب حرم حضرت عباس (ع) اقدام به برپایی جشن کرد که ‌مورد استقبال بسیاری از زائران قرار گرفت و خادمان افتخاری کشورمان از آن‌ها با گل و بسته‌های شکلات پذیرایی کردند.


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران