کمک کارکنان حوزه حج و زیارت به سیل زدگان کمک کارکنان حوزه حج و زیارت به سیل زدگان کمک کارکنان حوزه حج و زیارت به سیل زدگان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کمک کارکنان حوزه حج و زیارت به سیل زدگان کمک کارکنان حوزه حج و زیارت به سیل زدگان کمک کارکنان حوزه حج و زیارت به سیل زدگان کمک کارکنان حوزه حج و زیارت به سیل زدگان کمک کارکنان حوزه حج و زیارت به سیل زدگان

کمک کارکنان حوزه حج و زیارت به سیل زدگان

کارکنان و کارگزاران حوزه حج و زیارت با حضور در مناطق سیل زده و اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی به یاری هموطنان سیل زده شتافتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، درپی وقوع سیل ویرانگر در برخی مناطق کشور که خسارات جانی و مالی در برداشت و تأکید مقام معظم رهبری بر کمک‌ مردم و ورود دستگاه‌ها به امداد سیل زدگان، کارکنان حوزه حج و زیارت با اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی در این امر خداپسندانه مشارکت کردند.


همچنین گروه هایی از کارکنان و کارگزاران حوزه حج و زیارت در مناطق مختلف استان‌های سیل‌زده حاضر و همپای سایر ارگان‌ها در حال امدادرسانی هستند.


یکی از همکاران اعزامی به استان لرستان در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج با اشاره به حجم گسترده خرابی ها در این استان گفت: وظیفه تک تک ماست که به یاری هموطنان آسیب دیده از سیل بشتابیم و به اندازه وسع مان امدادرسانی کنیم.


وی تصریح کرد: امروز نوبت یاری همه هموطنان به سیل زدگان است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران