مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری در نجف اشرف مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری در نجف اشرف مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری در نجف اشرف بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری در نجف اشرف مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری در نجف اشرف مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری در نجف اشرف مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری در نجف اشرف مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری در نجف اشرف

مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری در نجف اشرف

مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف با حضور مسئولین ایرانی و عراقی در این شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، مراسم تکریم حجت الاسلام و المسلمین علم الهدی و معارفه حجت الاسلام و المسلمین کاردان به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف با حضور معاون فرهنگی بعثه، نماینده بعثه در عراق ، سرکنسول های ایران در کربلا و نجف ، مسئولین شمسا و محلی عراق، امروز (پنجشنبه) در هتل مدینه العطا نجف اشرف برگزار شد.


در این جلسه حجج الاسلام و المسلمین قپانچی امام جمعه نجف اشرف و نجفی روحانی نماینده بعثه در عراق ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام و المسلمین علم الهدی، برای حجت الاسلام و المسلمین کاردان موفقیت در مسئولیت جدید را آرزو کردند.


در ادامه این جلسه حجت الاسلام و المسلمین مظلومی معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری  در سخنانی مسئولیت های بعثه در عراق را برشمرد و با تاکید بر لزوم هدایت فرهنگی زائرین در عتبات عالیات، زحمات و تلاش های حجت الاسلام و المسلمین علم الهدی را قابل تقدیر دانست و حکم حجت الاسلام و المسلمین کاردان را به وی داد.


حجج الاسلام و المسلمین علم الهدی و کاردان دیگر سخنرانان این مراسم بودند و در ادامه آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در عراق با اشاره به مناسبات عراق و ایران و ارتباط صمیمی بین این دو کشور از زحمات حجت الاسلام و المسلمین علم الهدی تقدیر و تشکر کرد.


در پایان این مراسم ارگان های محلی عراق و مسئولین بعثه و سرکنسولگری کشورمان و ستاد شمسا هدایایی به رسم یادبود به حجت الاسلام و المسلمین علم الهدی تقدیم کردند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران