مدیر جدید عملیات شمسا در عراق معرفی شد مدیر جدید عملیات شمسا در عراق معرفی شد مدیر جدید عملیات شمسا در عراق معرفی شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مدیر جدید عملیات شمسا در عراق معرفی شد مدیر جدید عملیات شمسا در عراق معرفی شد مدیر جدید عملیات شمسا در عراق معرفی شد مدیر جدید عملیات شمسا در عراق معرفی شد مدیر جدید عملیات شمسا در عراق معرفی شد

مدیر جدید عملیات شمسا در عراق معرفی شد

در مراسمی با حضور مسئولان ایرانی و محلی کربلای معلی، مدیر جدید عملیات شمسا در عراق معرفی شد.

در مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری در عراق و آقای مصطفی قاسمی مدیر عامل شمسا و جمعی از مسئولان محلی و استانی کربلا ، مدیر جدید عملیات شمسا در عراق معرفی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، درجلسه تودیع آقای علی بیگ و معارفه آقای محرم آهنگران مدیر جدید عملیات شمسا در عراق که در هتل جواهر کربلا برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق ضمن تبریک میلاد مسعود امام زین العابدین (ع) از تلاشهای خالصانه اسدالله احمد علی بیگ مدیرسابق ستاد عملیات شمسا در عراق تقدیر کرد و برای آقای محرم آهنگران مدیر جدید ستاد عملیات شمسا درعراق موفقیت آرزو نمود.


وی گفت: همه باید با همدلی تلاش‌کنیم که زائران بیشتری به عتبات عالیات اعزام شوند و با رضایت کامل برگردند و رضایت زائر رضایت امام حسین (ع) را در پی دارد.
حجت الاسلام نجفی روحانی در ادامه با تشکر از همه دست اندرکاران وخدمت گذران زوار اهل بیت اظهار داشت: بر اساس اعتماد و همدلی که در بین عوامل زحمت کش عراقی و ایرانی تاکنون وجود داشته است کارها نسبتا به خوبی پیش رفته و موجبات رضایت زائرین را فراهم کرده است.
مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق ضمن تاکید بر رعایت حقوق زائرین ، همدلی و هم فکری وتلاش را امری لازم و رمز موفقیت دانست.
در ادامه این مراسم، آقای مصطفی قاسمی مدیرعامل شرکت مرکزی دفاتر خدمات زیارتی سراسر ایران (شمسا) گفت: باوجود رضایت نسبتا زیادی که زائرین از خدمات این شرکت در عراق دارند ولی در عین حال بعضی نارضایتی های جزئی هم وجود دارد که این اندک نیز با تلاش و پیگیری و همکاری صمیمانه همه همکاران باید رفع شود.
آقای قاسمی ضمن تشکر از زحمات آقای اسدالله احمد علی بیک مدیر سابق عملیات شمسا در عراق، آقای محرم آهنگران را به عنوان سرپرست جدید عملیات شمسا در عراق معرفی کرد.
 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران