همایش سراسری روحانیون کاروان‌های حج تمتع 98 در قم برگزار می شود همایش سراسری روحانیون کاروان‌های حج تمتع 98 در قم برگزار می شود همایش سراسری روحانیون کاروان‌های حج تمتع 98 در قم برگزار می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
همایش سراسری روحانیون کاروان‌های حج تمتع 98 در قم برگزار می شود همایش سراسری روحانیون کاروان‌های حج تمتع 98 در قم برگزار می شود همایش سراسری روحانیون کاروان‌های حج تمتع 98 در قم برگزار می شود همایش سراسری روحانیون کاروان‌های حج تمتع 98 در قم برگزار می شود همایش سراسری روحانیون کاروان‌های حج تمتع 98 در قم برگزار می شود

همایش سراسری روحانیون کاروان‌های حج تمتع 98 در قم برگزار می شود

همایش سراسری روحانیون، معین و معینه های حج سال ۹8 با حضور نماینده ولی فقیه در امورحج و زیارت روز پنج شنبه آینده (29 فروردین) درقم برگزارمی‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی پروانه مدیرکل جذب و سازماندهی امور روحانیون بعثه مقام معظم رهبری در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج، ازبرگزاری همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های حج سال 98 در قم خبر داد.
وی با اشاره به اینکه این همایش به منظور تبیین سیاستها و برنامه های حج آینده با حضور نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی و رییس سازمان حج و زیارت برگزار خواهد شد، اظهارداشت: این همایش دو روزه است، روز اول همایش از ساعت 8 تا 18 با حضور تمامی روحانیون، معین ومعینه های کاروانها خواهد بود و روز دوم همایش به برگزاری کارگاه آموزشی معین و معینه های کاروانها از ساعت 8 تا 18 اختصاص دارد.
حجت‌الاسلام والمسلمین پروانه یادآورشد: دراین همایش، علاوه بر تبیین سیاست ها و برنامه های حج 98، کارگاه های مهارتی معنویت افزایی، حل تعارض و سبک زندگی اسلامی نیز برگزارخواهد شد و بسته های آموزشی و فرهنگی دراختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.
وی از تمامی روحانیون، معین ومعینه های حج آینده خواست برای حضور در این همایش، برنامه‌ریزی‌ کنند و تاکید کرد معین و معینه های کاروانها در کارگاه آموزشی روزجمعه باید حضور داشته باشند.
وی با بیان اینکه اطلاع رسانی در خصوص برگزاری این همایش از طریق پایگاه مدیریت جذب و سازماندهی و ارسال پیامک انجام شده است، افزود: حضور تمامی روحانیون، معین و معینه هایی که برای حج سال 98 دعوت شدند در این همایش الزامی است.
گفتنی است، این همایش در سالن اجتماعات بیداری اسلامی جامعه الزهرا قم واقع در بلوار امین، سالاریه، خیابان بوعلی برگزار خواهد شد.
 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران