فراخوان مقالات پژوهشی حج اعلام شد فراخوان مقالات پژوهشی حج اعلام شد فراخوان مقالات پژوهشی حج اعلام شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
فراخوان مقالات پژوهشی حج اعلام شد فراخوان مقالات پژوهشی حج اعلام شد فراخوان مقالات پژوهشی حج اعلام شد فراخوان مقالات پژوهشی حج اعلام شد فراخوان مقالات پژوهشی حج اعلام شد

فراخوان مقالات پژوهشی حج اعلام شد

پژوهشکده حج و زیارت از محققان و پژوهشگران حوزه حج خواست مقالات علمی خود را برای انتشار در مجله علمی این مجموعه ارسال کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، پژوهشکده حج و زیارت وابسته به حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت با صدور اطلاعیه‌ای از پژوهشگران و محققان حوزوی و دانشگاهی خواست تا مقالات علمی و پژوهشی خود را در حوزه حج و زیارت برای انتشار در مجلات علمی این مرکز ارسال کنند.


بر اساس این گزارش، حوزه مطالعات اجتماعی و سیاسی در حج و زیارت، اسرار و معارف حج و زیارت، حج و مسائل مستحدثه و کاربردی، تاریخ و رجال، آثار و اماکن زیارتی، ادبیات شعر و هنر از جمله محورهای پیشنهادی برای ارسال مقالات علمی و پژوهشی اعلام شده است.


همچنین موضوعات کلام و عقاید، نقد و معرفی کتاب، حج در قرآن و حدیث، حج‌گزاری کشورهای اسلامی، حقوق بین‌الملل، حوزه وهابیت پژوهی و بررسی نقد شبهات از دیگر محورهای پیشنهادی این مرکز برای ارسال مقالات علمی است.


این گزارش حاکی است، پژوهشکده حج و زیارت از مقالات علمی و پژوهشی حوزوی و دانشگاهی در محورهای اعلام شده حمایت لازم را انجام می‌دهد و آن را در دو فصلنامه پژوهشکده حج و زیارت با عنوان میقات حج به زبان عربی و فارسی منتشر خواهد کرد.


گفتنی است، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۵۳۷۱۸۶ تماس بگیرند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران