فراخوان مقالات پژوهشی حج اعلام شد

پژوهشکده حج و زیارت از محققان و پژوهشگران حوزه حج خواست مقالات علمی خود را برای انتشار در مجله علمی این مجموعه ارسال کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، پژوهشکده حج و زیارت وابسته به حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت با صدور اطلاعیه‌ای از پژوهشگران و محققان حوزوی و دانشگاهی خواست تا مقالات علمی و پژوهشی خود را در حوزه حج و زیارت برای انتشار در مجلات علمی این مرکز ارسال کنند.


بر اساس این گزارش، حوزه مطالعات اجتماعی و سیاسی در حج و زیارت، اسرار و معارف حج و زیارت، حج و مسائل مستحدثه و کاربردی، تاریخ و رجال، آثار و اماکن زیارتی، ادبیات شعر و هنر از جمله محورهای پیشنهادی برای ارسال مقالات علمی و پژوهشی اعلام شده است.


همچنین موضوعات کلام و عقاید، نقد و معرفی کتاب، حج در قرآن و حدیث، حج‌گزاری کشورهای اسلامی، حقوق بین‌الملل، حوزه وهابیت پژوهی و بررسی نقد شبهات از دیگر محورهای پیشنهادی این مرکز برای ارسال مقالات علمی است.


این گزارش حاکی است، پژوهشکده حج و زیارت از مقالات علمی و پژوهشی حوزوی و دانشگاهی در محورهای اعلام شده حمایت لازم را انجام می‌دهد و آن را در دو فصلنامه پژوهشکده حج و زیارت با عنوان میقات حج به زبان عربی و فارسی منتشر خواهد کرد.


گفتنی است، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۵۳۷۱۸۶ تماس بگیرند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران