پیام نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به روحانیون و مدیران حج 98

نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی در پیامی از روحانیون و مدیران حج تمتع 98 خواست با برنامه‌ریزی‌ صحیح و عالمانه و بهره‌گیری از روش‌های نوین، جلسات آموزشی توجیهی کاروانها را با جدیت و قوت کامل به پیش ببرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی همزمان با آغاز جلسات آموزشی توجیحی کاروان ها، از روحانیون و مدیران حج تمتع 98 خواست با برنامه‌ریزی‌ صحیح و عالمانه و بهره‌گیری از روش‌های نوین ، جلسات آموزشی توجیهی کاروانها را با جدیت و قوت کامل به پیش ببرند.


 


متن این پیام به این شرح است:


 


بسمه تعالی


روحانیون و مدیران محترم کاروانهای حج 98  دامت توفیقاتهم


هم‌اکنون که بحمدالله  با کوشش و تلاش همه عزیزان در سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری و عموم کارگزاران و خادمین حرمین شریفین در زمان معین ثبت نام حاجیان در کاروانها به انجام رسیده است، بدینوسیله از کارگزاران فرهنگی و اجرایی کاروانها می‌خواهم با برنامه‌ریزی‌ صحیح و عالمانه و نیز بهره‌گیری از روش‌های نوین در نظر گرفته شده برای اثرگذاری بیشتر، جلسات آموزشی توجیهی کاروانها را آغاز نموده مرحله به مرحله کارها را با جدیت و قوت کامل به پیش ببرند.


از خداوند متعال، دوام توفیقات همگان را درارتقاء رشد معنوی هرچه بهتر میهمانان خانه خدا و زائران حرم نبوی و ائمه بقیع و ام‌ الائمه علیهم صلوات الله   مسئلت دارم.


 


سید علی قاضی عسکر


نماینده ولی فقیه در امورحجّ و زیارت


و سرپرست حجّاج ایرانی




نظرات کاربران