کارگزاران حج بیش از 30 هزار پرس غذا در پلدختر توزیع کردند کارگزاران حج بیش از 30 هزار پرس غذا در پلدختر توزیع کردند کارگزاران حج بیش از 30 هزار پرس غذا در پلدختر توزیع کردند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کارگزاران حج بیش از 30 هزار پرس غذا در پلدختر توزیع کردند کارگزاران حج بیش از 30 هزار پرس غذا در پلدختر توزیع کردند کارگزاران حج بیش از 30 هزار پرس غذا در پلدختر توزیع کردند کارگزاران حج بیش از 30 هزار پرس غذا در پلدختر توزیع کردند کارگزاران حج بیش از 30 هزار پرس غذا در پلدختر توزیع کردند

کارگزاران حج بیش از 30 هزار پرس غذا در پلدختر توزیع کردند

مدیرکل حج و زیارت استان لرستان گفت: بیش از 30 هزار پرس غذای گرم توسط کارگزاران حج و با کمک معتمدین محلی بین آسیب دیدگان سیل پلدختر توزیع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، محمد خسروی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: کارگزاران حج استان در راستای کمک به آسیب دیدگان سیل از چهاردهم فروردین ماه در مقر امدادی در روستای ولی عصر و در مسجد صاحب الزمان این روستا مستقر شده اند. 
وی افزود: علاوه بر این به مدت یک هفته تامین غذای یکهزار و 200 نفر از پرسنل امدادی شرکت گاز، امور آب، امور برق و جهادگران توسط کارگزان حج و زیارت تامین شد.
خسروی با تاکید بر اینکه تلاش شد اقلام و غذای تهیه شده به دست آسیب دیدگان برسد، گفت: مکان های توزیع غذا بین سیلزدگان از قبل شناسایی شد و با کمک معتمدین محلی بدست نیازمندان واقعی رسید.
مدیرکل حج و زیارت لرستان با اشاره به تداوم کمک ها تصریح کرد: یک کامیون شامل پتو، چراغ خوراک پزی و زیرانداز توسط تعدادی از خیرین روز گذشته به مقر امدادی تحویل داده شد تا در بین آسیب دیدگان سیل توزیع شود.
به گفته وی توزیع سه کامیون آب معدنی و 2 کامیون آب تصفیه شده که توسط دستگاه تصفیه امور آب البرز تهیه شده بود در مقر کارگزاران حج و زیارت واقع در شهرستان پلدختر انجام شد.
خسروی همچنین گفت: ساماندهی بیش از 50 جهادگر دانشگاه امام صادق، دانشگاه آیت الله بروجردی و موکب العباس برای امور امدادی در سطح شهر پلدختر از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت بوده است.
مدیرکل حج و زیارت لرستان با بیان اینکه 10 هزار ماسک تنفسی، 200 چکمه و دهها فرغون و  بیل تاکنون بین نیروهای جهادی توزیع شده گفت: 2 کامیون اقلام بهداشتی توسط بانوان موسسه خیریه راه خدا نیز در پلدختر به دست مردم سیلزده این شهر رسید.
خسروی گفت: توزیع 200 فلاکس چای بین آسیب دیدگان ، چهار تن برنج، 500 کیلوگرم روغن و مواد غذایی شامل بیسکویت، رب، چای، تن ماهی و خوراک لوبیا از دیگر اقدامات انجام شده است.
مدیرکل حج و زیارت لرستان گفت: کارگزارن حج و زیارت افتخار خادمی زائرین بیت الحرام و نبی اکرم و ائمه اطهار را بر عهده دارند و با توجه به شرایط پیش آمده بعد از سیل، خدمت به آسیب دیدگان سیل استان نیز همان شرایط خدمت به مهمانان خداوند را دارد.




نظرات کاربران