بازدید مسئول بعثه مقام معظم رهبری در نجف از آشپزخانه مرکزی این شهر بازدید مسئول بعثه مقام معظم رهبری در نجف از آشپزخانه مرکزی این شهر بازدید مسئول بعثه مقام معظم رهبری در نجف از آشپزخانه مرکزی این شهر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازدید مسئول بعثه مقام معظم رهبری در نجف از آشپزخانه مرکزی این شهر بازدید مسئول بعثه مقام معظم رهبری در نجف از آشپزخانه مرکزی این شهر بازدید مسئول بعثه مقام معظم رهبری در نجف از آشپزخانه مرکزی این شهر بازدید مسئول بعثه مقام معظم رهبری در نجف از آشپزخانه مرکزی این شهر بازدید مسئول بعثه مقام معظم رهبری در نجف از آشپزخانه مرکزی این شهر

بازدید مسئول بعثه مقام معظم رهبری در نجف از آشپزخانه مرکزی این شهر

حجت الاسلام والمسلمین کاردان از آشپزخانه مرکزی نجف اشرف که مسئولیت طبخ غذای زائران عتبات سازمان حج و زیارت را بر عهده دارد، بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین حسین کاردان مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف به همراه آقای محسن نظاقتی مسئول دفتر نمایندگی سازمان حج وزیارت در عراق با حضور درآشپزخانه مرکزی این شهر درجریان چگونگی طبخ غذا و تهیه اقلام مورد نیاز زائران ایرانی قرار گرفت.


حجت الاسلام و المسلمین کاردان در این بازدید با ابراز خشنودی از رعایت دقیق مسایل بهداشتی و تهیه مواد اولیه مرغوب برای طبخ غذای زائران عتبات عالیات، توجه ویژه و مستمر به مسایل بهداشتی را ضروری خواند.


آقای نظافتی مسئول دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق نیز با ارئه توضیحاتی در باره برنامه غذایی زائران، سلامت غذایی را جزء اولویت های اصلی این سازمان دانست.


برپایه این گزارش ، در این بازدید آقای جلیل احسانی مسئول آشپزخانه مرکزی نجف اشراف، در خصوص روند تهیه مواد اولیه و طبخ غذا برای پذیرایی از زائران عتبات گزارشی ارائه کرد.


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران