حداکثر زمان صدور روادید رایگان برای سفر به عراق 2 روز است حداکثر زمان صدور روادید رایگان برای سفر به عراق 2 روز است حداکثر زمان صدور روادید رایگان برای سفر به عراق 2 روز است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حداکثر زمان صدور روادید رایگان برای سفر به عراق 2 روز است حداکثر زمان صدور روادید رایگان برای سفر به عراق 2 روز است حداکثر زمان صدور روادید رایگان برای سفر به عراق 2 روز است حداکثر زمان صدور روادید رایگان برای سفر به عراق 2 روز است حداکثر زمان صدور روادید رایگان برای سفر به عراق 2 روز است

حداکثر زمان صدور روادید رایگان برای سفر به عراق 2 روز است

مدیرکل حج و زیارت خوزستان با بیان اینکه صدور روادید رایگان برای سفر به عتبات عالیات از اواسط فروردین از طریق کنسولگری این کشور در اهواز شروع شده گفت: حداکثر زمان برای صدور روادید رایگان 2 روز است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، ناصر حویزاوی در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه تقاضای صدور روادید رایگان به شدت افزایش یافته ولی در این بین ، تعدادی از شرکت های غیرمجاز  تا 10 دلار مطالبه می کنند از متقاضیان تشرف به شهرهای مقدس عراق خواست اجازه سوء استفاده به این شرکت ها را ندهند و تنها از طریق شرکت های مجاز خدمات مسافرتی اقدام به تهیه روادید کنند.
وی گفت: همه شرکت های مجاز مسافرتی که در استان خوزستان فعال هستند می توانند برای انجام امور اداری صدور روادید ، تنها 150هزار ریال که قانونی و مصوب است مطالبه کنند.
مدیرکل حج و زیارت خوزستان در پاسخ به برخی شائبه ها در فضای مجازی مبنی بر اینکه کنسولگری عراق در اهواز برای صدور روادید به صورت فوری ، پول مطالبه می کند، افزود: تاکنون مستنداتی دال بر صحت این موضوع دریافت نشده ولی اگر حتی مطالبه وجه کنند نباید پولی پرداخت شود.
حویزاوی با بیان اینکه نمایندگی های سیاسی جمهوری اسلامی ایران از نیمه نخست فروردین امسال صدور روادید رایگان به شهروندان عراقی برای سفر به کشورمان را شروع کرده  اند که مورد استقبال خوب زائران و گردشگران عراقی واقع شده است، افزود:چنانچه نمایندگی های سیاسی عراق در کشورمان برای صدور روادید رایگان وجه مطالبه کنند موضوع قابل پیگیری است.
گفته می شود برخی شرکت های غیرمجاز فعال در اهواز ، برای صدور روادید رایگان به صورت فوری ، 10دلار از متقاضیان سفر به عتبات عالیات مطالبه می کنند.
حویزاوی در ادامه با اشاره به سفر شماری از زائران برای عزیمت به شهرهای مقدس عراق به پایانه های مرزی به تصور اینکه روادید حذف شده ، تاکید کرد: مردم توجه داشته باشند صدور روادید برای سفر به عتبات عالیات رایگان شده و این موضوع به هیچ وجه به معنای حذف آن نیست.
صدور روادید رایگان برای اتباع جمهوری اسلامی ایران و عراق در سفر اسفند سال گذشته حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان به بغداد مورد موافقت قرار گرفت. 
 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران