آیت الله سبحانی پول فروش خانه اش را به سیل زدگان داد  آیت الله سبحانی پول فروش خانه اش را به سیل زدگان داد  آیت الله سبحانی پول فروش خانه اش را به سیل زدگان داد  بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آیت الله سبحانی پول فروش خانه اش را به سیل زدگان داد  آیت الله سبحانی پول فروش خانه اش را به سیل زدگان داد  آیت الله سبحانی پول فروش خانه اش را به سیل زدگان داد  آیت الله سبحانی پول فروش خانه اش را به سیل زدگان داد  آیت الله سبحانی پول فروش خانه اش را به سیل زدگان داد 

آیت الله سبحانی پول فروش خانه اش را به سیل زدگان داد 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ربانی با اشاره به فروش خانه آیت الله سبحانی برای کمک به سیل‌زدگان خوزستان، گفت: ایشان یک برگ چک‌بانکی به من دادند و گفتند «من خانه‌ای قدیمی داشتم، آن را فروختم و کمی از پول آن را در جایی هزینه کردم و مابقی را به شما می‌دهم تا به سیل‌زدگان بدهید. سلام مخصوص من را نیز به آن‌ها برسانید».

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ربانی، رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در دیدار با آیت‌الله موسوی جزایری، به کمک ۸۰۰ میلیون تومانی طلاب به سیل‌زدگان خوزستان، اشاره کرد.


حجت‌الاسلام‌والمسلمین ربانی همچنین فروش خانه یک مرجع تقلید برای کمک به سیل‌زدگان خوزستان را یادآور شد و با اشاره به کمک آیت‌الله العظمی سبحانی برای سیل‌زدگان،گفت: دیروز محضر حضرت آیت‌الله سبحانی بودیم. ایشان گفتند؛ من اگر می‌توانستم خودم برای کمک به مردم به مناطق سیل‌زده می‌رفتم.


حجت‌الاسلام‌والمسلمین ربانی، اضافه کرد: ایشان یک برگ چک‌بانکی به من دادند و گفتند «من خانه‌ای قدیمی داشتم، آن را فروختم و کمی از پول آن را در جایی هزینه کردم و مابقی را به شما می‌دهم تا به سیل‌زدگان بدهید. البته سلام مخصوص من را نیز به آن‌ها برسانید».




نظرات کاربران