برنامه سفر به عتبات در نیمه شعبان اعلام شد برنامه سفر به عتبات در نیمه شعبان اعلام شد برنامه سفر به عتبات در نیمه شعبان اعلام شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برنامه سفر به عتبات در نیمه شعبان اعلام شد برنامه سفر به عتبات در نیمه شعبان اعلام شد برنامه سفر به عتبات در نیمه شعبان اعلام شد برنامه سفر به عتبات در نیمه شعبان اعلام شد برنامه سفر به عتبات در نیمه شعبان اعلام شد

برنامه سفر به عتبات در نیمه شعبان اعلام شد

سرپرست اداره کل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به کاهش 486 هزار تومانی هزینه سفر به عتبات عالیات گفت: این کاهش هزینه، بعد از حذف هزینه روادید میان دو کشور و از روز 19 فرودین ماه امسال انجام گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، مرتضی آقایی سرپرست اداره کل عتبات سازمان حج و زیارت درخصوص کاهش هزینه های سفر به عتبات عالیات اظهار کرد: با توجه به اجرای توافقنامه رایگان شدن هزینه روادید میان جمهوری اسلامی ایران و عراق، هزینه اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات در حدود 15 تا 20 درصد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه هزینه اعزام هوایی زائران 15 درصد و زمینی 20 درصد کاهش یافته است، اضافه کرد: در حال حاضر قیمت اعزام زمینی از یک میلیون و ۴۵۰ هزار تا ۲ میلیون تومان و اعزام هوایی نیز حدود ۳ میلیون تا ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

آقایی با بیان اینکه توافقنامه حذف هزینه روادید از روز 19 فروردین ماه اجرایی شده است، توضیح داد: با توجه به رایگان شدن هزینه روادید میان دو کشور، در حدود 486 هزار تومان از هزینه اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات در عراق کاسته شده است.

سرپرست اداره کل عتبات سازمان حج و زیارت در ادامه به اعزام های عتبات عالیات در ایام نیمه شعبان اشاره کرد و گفت: سازمان حج و زیارت تدارک ویژه و فوق العاده ای برای اعزام زائران در این ایام دیده است.

آقایی افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام ولادت امام زمان(عج) تعداد کثیری از متقاضیان سفر به عتبات عالیات، علاقمندند که در مکانهای زیارتی عتبات حضور داشته باشند و بر همین اساس برنامه ریزی کامل به همراه راه اندازی گروههای فوق العاده در بسته های متنوع را مورد توجه قرار دادیم که امیدواریم مورد رضایت زائران عزیز قرار گیرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران