شرایط شرکت در آزمون انتخابی ذابحین حج ۹۸ اعلام شد شرایط شرکت در آزمون انتخابی ذابحین حج ۹۸ اعلام شد شرایط شرکت در آزمون انتخابی ذابحین حج ۹۸ اعلام شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
شرایط شرکت در آزمون انتخابی ذابحین حج ۹۸ اعلام شد شرایط شرکت در آزمون انتخابی ذابحین حج ۹۸ اعلام شد شرایط شرکت در آزمون انتخابی ذابحین حج ۹۸ اعلام شد شرایط شرکت در آزمون انتخابی ذابحین حج ۹۸ اعلام شد شرایط شرکت در آزمون انتخابی ذابحین حج ۹۸ اعلام شد

شرایط شرکت در آزمون انتخابی ذابحین حج ۹۸ اعلام شد

سازمان حج و زیارت به‌منظور انتخاب و جذب افراد حرفه‌ای اصلح در امر قربانی متمرکز حجاج کشورمان در سال ۹۸ شرایط و ضوابط انتخاب ذابحین را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، سازمان حج و زیارت شرایط و ضوابط انتخاب ذابحین در حج تمتع سال ۱۳۹۸ را اعلام و از متقاضیان خواست مدارک خود را برای شرکت در آزمون ذبح عملی  به اداره کارگزاران حج و زیارت ارائه کنند.


بر اساس این گزارش، داشتن شرایط عمومی ورود به حوزه کارگزاری حج و زیارت، داشتن مدرک تحصیلی حداقل دیپلم، تبحر لازم در امر ذبح و داشتن شغل قصابی یا شاغل در کشتارگاه و ارائه مدرک معتبر به دفتر حج و زیارت استان  و حداکثر سن ۴۵ سال (متولدین ۱‏/۱‏/۱۳۵۳ به بعد) از شرایط انتخاب ذابحین اعلام شده است.


این گزارش حاکی است، متقاضیان باید در سامانه جامع کارگزاران ثبت‌نام و برای هماهنگی به دفتر حج و زیارت استان مربوطه مراجعه کنند.


گفتنی است، از متقاضیان واجد شرایط آزمون عملی و مصاحبه حضوری به عمل خواهد آمد و از بین پذیرفته‌شدگان بر اساس نیاز، انتخاب ذابحین حج آینده انجام خواهد شد.


| شناسه مطلب: 93057




ذابحین حج98 آزمون



نظرات کاربران