منتظران ظهور ندای این معز الاولیا و مذل الاعدا سردادند منتظران ظهور ندای این معز الاولیا و مذل الاعدا سردادند منتظران ظهور ندای این معز الاولیا و مذل الاعدا سردادند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
منتظران ظهور ندای این معز الاولیا و مذل الاعدا سردادند منتظران ظهور ندای این معز الاولیا و مذل الاعدا سردادند منتظران ظهور ندای این معز الاولیا و مذل الاعدا سردادند منتظران ظهور ندای این معز الاولیا و مذل الاعدا سردادند منتظران ظهور ندای این معز الاولیا و مذل الاعدا سردادند

منتظران ظهور ندای این معز الاولیا و مذل الاعدا سردادند

منتظران ظهور حضرت امام زمان (عج) در خیمه گاه امام حسین (ع) در کربلای معلی، ندای «این معز الاولیا و مذل الاعدا » سردادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، منتظران ظهور حضرت صاحب العصر والزمان (عج) صبح جمعه (30فروردین ماه) با قرائت دعای ندبه در خیمه گاه امام حسین (ع) در کربلای معلی ندای «این معز الاولیا و مذل الاعدا » سردادند.


گویی اینان می دانند که سیر تعالی اسلام و معارف بلند آن از صدر اسلام شروع شده و در عاشورا به نقطه اوج رسیده است و با ظهور آخرین حجت الهی به طور عملی تحقق و عینیت خواهد یافت.


منتظران واقعی ولی عصر با شناخت دقیق از ولایت در زیر خیمه امام حسین (ع) جمع شده و با نفرین و لعن و اظهار بیزاری از دشمنان ولایت، مشتاقانه سرود انتظار را زمزمه کردند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران