افزایش خدمات به زوار عراقی در مشهد افزایش خدمات به زوار عراقی در مشهد افزایش خدمات به زوار عراقی در مشهد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
افزایش خدمات به زوار عراقی در مشهد افزایش خدمات به زوار عراقی در مشهد افزایش خدمات به زوار عراقی در مشهد افزایش خدمات به زوار عراقی در مشهد افزایش خدمات به زوار عراقی در مشهد

افزایش خدمات به زوار عراقی در مشهد

تولیت آستان قدس رضوی گفت: خدمات رفاهی و زیارتی به زوار عراقی افزایش می یابد

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از مشهد مقدس، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در دیدار با تولیت آستان مقدس کاظمین که در تالار ولایت حرم مطهر رضوی برگزار شد، ابراز کرد: امیدواریم بتوانیم همکاری‌های بین دو آستان مقدس رضوی و کاظمین را در موضوعات مختلف خصوصاً مسائل فرهنگی گسترش دهیم و هرگونه همکاری را وظیفه خودمان می‌دانیم.


وی افزود: آستان قدس رضوی در طول سال پذیرای ۳۰ میلیون زائر ایرانی و غیرایرانی است و بخش قابل توجهی از زائران غیر ایرانی ما برادران و خواهران عراقی هستند که برای اجرای برنامه‌های مخصوص به آنها، یکی از صحن‌ها و رواق‌ها را اختصاص دادیم، البته همه صحن‌ها و رواق‌ها در خدمت همه زائران است.


تولیت آستان قدس رضوی گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هرچه بهتر و بیشتر امکانات و وضعیت زوار عراقی را بهبود ببخشیم.


وی خاطر نشان کرد: ما هم برای ایجاد تسهیلات و امکانات مادی زائران تلاش و سرمایه گذاری می‌کنیم و در جهت رشد و بالا بردن سطح معرفت دینی آنها گام برمی‌داریم.


حجت الاسلام والمسلمین مروی اظهار کرد: ما برای خودمان هیچ شأنی جز خادمی زائران حضرت رضا(ع) قائل نیستیم و هرکاری که باعث شود زائران زیارت خوب و راحتی داشته باشند وظیفه خودمان می‌دانیم که انجام دهیم.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران