نشست «مسلمانان عراق، حج و حرمین شریفین» برگزار می‌شود نشست «مسلمانان عراق، حج و حرمین شریفین» برگزار می‌شود نشست «مسلمانان عراق، حج و حرمین شریفین» برگزار می‌شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نشست «مسلمانان عراق، حج و حرمین شریفین» برگزار می‌شود نشست «مسلمانان عراق، حج و حرمین شریفین» برگزار می‌شود نشست «مسلمانان عراق، حج و حرمین شریفین» برگزار می‌شود نشست «مسلمانان عراق، حج و حرمین شریفین» برگزار می‌شود نشست «مسلمانان عراق، حج و حرمین شریفین» برگزار می‌شود

نشست «مسلمانان عراق، حج و حرمین شریفین» برگزار می‌شود

نشست علمی تخصصی «مسلمانان عراق، حج و حرمین شریفین» تیرماه آینده به همت پژوهشکده حج و زیارت در قم برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، پژوهشکده حج و زیارت از تمامی اساتید، پژوهشگران و دانشجویان دعوت کرد مقالات خود را در حوزه‌های مرتبط، برای این نشست ارسال کنند.


 نشست علمی تخصصی «مسلمانان عراق، حج و حرمین شریفین» درصدد است حج‌گزاری مردم عراق با تمرکز بر تعاملات و پیوندهای فکری جامعه ایران و عراق درباره حج و حرمین شریفین را مورد توجه قرار دهد.


این نشست تلاش دارد محملی برای هم اندیشی اندیشمندان در این حوزه ایجاد کند تا به دنبال آن گامی در مسیر توسعه و گسترش مطالعات دو کشور ایران و عراق در موضوع حج و حرمین شریفین بردارد.


بنا به اعلام پژوهشکده حج و زیارت؛ برگزاری چنین نشست‌هایی به ایجاد فرصت‌های مشترک و نزدیکی تمدن اسلامی ایران و عراق کمک می‌کند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران