انتظار یعنی آماده باش دائمی

حجت الاسلام نجفی روحانی با اشاره به معنای انتظار گفت: منتظر واقعی کسی است که آماده‌باش بوده و به تمام اوامر و نواهی امام معصوم از صمیم دل عمل کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق در گردهمایی روحانیون در کربلای معلا با اشاره به توقیعات امام عصر ارواحنا له الفدا، بر تامل در این توقیعات تاکید کرد و گفت: امام عصر به طور دائم، بر حال ما آگاه است و اعمال ما را نظاره گر است و برای شیعیان خود دعا می کند.


وی با اشاره به اهمیت نقش امام زمان -عجل الله تعالی فرجه الشریف- در جامعه خاطرنشان ساخت: بر طبق روایات صحیحه اگر حجت خدا نبود زمین اهلش را فرو می برد و مردم در سردرگمی و ظلمت به سر می بردند؛ زیرا وجود امام نور است و واسطه فیض و رحمت الهی و تمام خیرات و برکات و فیوضات تکوینی و تشریعی از ناحیه آن امام همام به بشریت حاصل می گردد.


وی نیمه شعبان ،روز میلاد آن حضرت را تبریک گفت و اظهار داشت: روحانیان که لباس سربازی  حضرت ولی عصر را به تن کرده اند باید همیشه آن حضرت را مد نظر داشته و برای فرج آن حضرت دعا کنند و خود و جامعه را برای ظهور آن حضرت آماده سازند.


حجت الاسلام نجفی روحانی با اشاره به معنای انتظار گفت: منتظر واقعی کسی است که آماده‌باش باشد و تمام اوامر و نواهی امام معصوم را از صمیم دل عمل نماید و صرف گفتن کلمه منتظر کافی نیست.


وی امام را واسطه بین عرش و فرش خواند و افزود: خیرات و برکات از جدول وجودی امام معصوم به سوی زمینیان ساری و جاری می گردد و هر اندازه انسان ها شاکر و قدردان این نعمت بی‌نظیر باشند خیرات بیشتری به آنها می رسد و مورد دعای آن حضرت قرار می‌گیرند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران