رونمایی از آلبوم «ترنم وصل» با حال و هوای زیارت بیت الله الحرام رونمایی از آلبوم «ترنم وصل» با حال و هوای زیارت بیت الله الحرام رونمایی از آلبوم «ترنم وصل» با حال و هوای زیارت بیت الله الحرام بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رونمایی از آلبوم «ترنم وصل» با حال و هوای زیارت بیت الله الحرام رونمایی از آلبوم «ترنم وصل» با حال و هوای زیارت بیت الله الحرام رونمایی از آلبوم «ترنم وصل» با حال و هوای زیارت بیت الله الحرام رونمایی از آلبوم «ترنم وصل» با حال و هوای زیارت بیت الله الحرام رونمایی از آلبوم «ترنم وصل» با حال و هوای زیارت بیت الله الحرام

رونمایی از آلبوم «ترنم وصل» با حال و هوای زیارت بیت الله الحرام

با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رئیس سازمان حج و زیارت از آلبوم «ترنم وصل» با حال و هوای زیارت بیت الله الحرام رونمایی شد..

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، در همایش سراسری روحانیون حج تمتع سال ۱۳۹۸ که در قم برگزار شد از مجموعه صوتی ترنم وصل با حضور حجت السلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر و نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و آقای علی رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت رو نمایی شد.


این مجموعه با موضوعات مناجات، مدح پیامبر اکرم (ص) و اهلبیت (ع) با اجرای گروه فرهنگی قرآنی بین المللی معراج به ۶ زبان تهیه شده است. 


اعضای گروه معراج قم در این مراسم ضمن اهداء آثار خود به محضر حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س)، به اجرای قطعه لبیک از این مجموعه نفیس پرداختند و آقای اسحاق عبداللهی از مبتهلین ممتاز کشور وعضو این گروه با اجرای قطعه دیبای کوثر در مدح حضرت زهرا (س) حال و هوای این مراسم را معطر به یاد و نام بانوی دوعالم کرد.


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات صورت گرفته در راستای تولید این آلبوم، استفاده از هنر‌های دینی در راستای تبلیغ دین مبین اسلام را امری ضروری و قابل توجه دانست.


گفتنی است مجموعه صوتی ترنم وصل شامل ۱۹ قطعه صوتی به زبان‌های عربی، قارسی، فرانسوی، اردو، انگلیسی و ترکی استانبولی می‌باشد که با فعالیت مستمر گروه معراج طی ۶ ماه تولید، تدوین و تنظیم شده است.


این آلبوم پس از طی مراحل بازبینی نهایی، برای انتشار و پخش، در اختیار زائرین خانه خدا، روحانیون و رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران