حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی عسکر:

زمان ظهور را هیچکس جز خدا نمی داند   حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی عسکر:

زمان ظهور را هیچکس جز خدا نمی داند   حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی عسکر:

زمان ظهور را هیچکس جز خدا نمی داند   بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی عسکر:

زمان ظهور را هیچکس جز خدا نمی داند   حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی عسکر:

زمان ظهور را هیچکس جز خدا نمی داند   حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی عسکر:

زمان ظهور را هیچکس جز خدا نمی داند   حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی عسکر:

زمان ظهور را هیچکس جز خدا نمی داند   حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی عسکر:

زمان ظهور را هیچکس جز خدا نمی داند  
حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی عسکر:

زمان ظهور را هیچکس جز خدا نمی داند  

نماینده ولی فقیه در امورحج و زیارت با بیان اینکه هیچکس جز خداوند از زمان ظهور حضرت ولی عصر(عج) اطلاع ندارد، تصریح کرد: افرادی که برای ظهور آن حضرت وقت تعیین می کنند طبق روایات اهل بیت (علیهم السلام) دروغگو هستند و نباید به قول آنها اعتماد کرد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر درجلسه تواصی به حق درجمع کارکنان سازمان حج و زیارت وبعثه مقام معظم رهبری با اشاره به فلسفه اعتقاد به منجی عالم درادیان توحیدی و مذاهب اسلامی، تاکید کرد: اندیشمندان و شخصیت های اهل تشیع و تسنن درباره اعتقاد به حضرت مهدی (عج) روایات فراوانی را در کتاب های متعدد نقل کرده اند.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت افزود: آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در کتاب امامت و مهدویت از 32 کتاب تالیف عالمان اهل سنت در رابطه با امام زمان (ع) نام     می برند و در سال های اخیر نیز کتاب های فراوان دیگری در این رابطه در کشورهای اسلامی چاپ شده است. 
حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی عسکر با تاکید براینکه درمورد منجی عالم جای انکار برای هیچکس وجود ندارد، به تبیین آیاتی از قرآن کریم درارتباط با ظهور حضرت ولی عصر و تحقق وعده الهی در آخرالزمان پرداخت و گفت: آیه "هُوَ الَّذیِ اَرسَلَ رَسولَهُ بِالهُدی وَ دینِ الحَقِّ لِیُـظهِرَهُ عَلَی الدّینِ کُلِّه وَلَوْ کرِهَ الْمُشْرِکونَ" می فرماید: خداوند تبارک و تعالی رسول خود را به حق برای هدایت مردم فرستاد برای اینکه اسلام را برهمه ادیان غلبه دهد ولو مشرکان نخواهند. 
وی با بیان اینکه از زمان حضرت رسول اکرم(ص) تاکنون این آیه بصورت کامل محقق نشده است، افزود: در روایت آمده است که این آیه مربوط به ظهورحضرت مهدی است و با ظهور آن حضرت پیروان همه ادیان اسلام را می پذیرند " وَ یَکُونَ الدِّینُ کُلُّهُ لِلَّهِ " و همانگونه که وعده داده شده است اسلام جهان را در برخواهد گرفت و فراگیر خواهد شد. 
حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی عسکر با اشاره به آیات 105 سوره انبیاء " وَ لَقَدْ کَتَبْنَا فىِ الزَّبُورِ مِن بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَا عِبَادِىَ الصَّلِحُون" 81 سوره اسراء " جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا" و 41 سوره حج " الَّذِینَ إِنْ مَکَّنَّاهُمْ فِی الْأَرْضِ أَقَامُوا الصَّلَاةَ وَآتَوُا الزَّکَاةَ " اظهار داشت: مصداق این آیات زمان ظهورحضرت ولی عصر است، آن حضرت ریشه ظلم وستم را از جامعه برمی کند و با ظهور ایشان دین واحد خواهد شد و باطلی وجود نخواهد داشت و مردم به عبادات وطاعات الهی روی آورده و در انجام وظایف الهی عاشقانه حضور پیدا می کنند. 
وی با اشاره به اینکه در زمان ظهورامام زمان اسلام به طور کامل محقق خواهد شد، گفت: مردم زمانی که مشاهده کنند اقتصاد و امنیت شان درست است، درجامعه توسعه علمی و فراوانی وجود دارد و عمران وآبادی صورت گرفته است، دیگر کمبودی احساس نکرده و دلیلی برای مخالفت با چنین نظامی ندارند. 
نماینده ولی فقیه با اشاره به آیات " وَلَقَدْ سَبَقَتْ کَلِمَتُنَا لِعِبَادِنَا الْمُرْسَلِینَ  إِنَّهُمْ لَهُمُ الْمَنصُورُونَ وَإِنَّ جُندَنَا لَهُمُ الْغَالِبُونَ " ازسوره صافات، افزود: مفسرین مصداق این آیات را زمان ظهور حضرت ولی عصر می دانند و در آن زمان؛ لشکریان خدا بر لشکریان دشمن غلبه کرده و مسلط خواهند شد. 
حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی عسکردرادامه با اشاره به اینکه دشمنان نسبت به ظهورمنجی از گذشته احساس خطرجدی داشته اند، داستان حضرت موسی (ع) و فرعون و هراس او برای از بین رفتن تخت و تاجش را یادآور شد و گفت: با وجودی که فرعون نوزادان را کشت و زنان آبستن را از بین برد ولی با قدرت نمایی خدا، حضرت موسی در خانه فرعون رشد یافت و بعد او را سرنگون کرد.    
وی افزود: در مورد امام عسکری (ع) هم خدا قدرت نمایی کرد، فرزند امام عسکری متولد شد و بعد از غیبت صغری، غیبت کبری آن حضرت تا امروز ادامه دارد و دشمنان  که احساس خطرمی کنند، صریح می گویند شیعیان معتقد به ظهور امام زمانی هستند که می آید  و حکومت ها را سرنگون می کند. 
وی تاکید کرد: زمانی که خداوند اراده کند امری محقق شود امکان ندارد کسی بتواند مقابل اراده خدا بایستد چرا که وعده الهی حق است و حتما یک روز تحقق خواهد یافت.
نماینده ولی فقیه با اشاره به اینکه روایات مهدویت از زبان پیامبر اکرم، امیرالمومنین و ائمه نقل شده است، اظهار داشت: امیرمومنان می فرماید: " وَضَعَ یَدَهُ عَلَى رؤوس الْعِبَادِ" امام زمان دست عنایت و لطف خود را بر سر بندگان خدا قرار می دهد و آن قدر عنایت باریتعالی نسبت به مومنین اهمیت دارد که محکم پای دین و اسلام خود می ایستند و هر انسان مومنی از نظر توانایی جسمی نیروی چهل مرد را خواهد داشت برای آن که بتواند هم پای امام زمان حرکت کند و عدل داد را توسعه بخشد.  
وی گفت: ویژگی های حکومت و شرایطی که امام زمان برای جامعه فراهم می کند افتخار آفرین و امید بخش است و ما هم منتظر چنین حکومتی هستیم و انشاءالله به آن روز برسیم. 
حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی عسکر با اشاره به اینکه حضرت ولی عصرهم شرایطی  برای بیعت با مردم دارد، افزود: در روایت آمده است کسی که می خواهد سرباز امام زمان باشد باید دزدی نکند، به اموال مردم تعرض نکند، سراغ فساد و فحشا نرود، به حریم خصوصی مردم تعرض ننماید، موجب هتک حرمت هیچ کس نشود، احتکار نکند  و درحالیکه مردم نیازمندند؛ برای خود ذخیره مالی آن چنانی فراهم نکند.
وی با تاکید براینکه سربازامام زمان شدن ساده نیست، گفت: تمام مصیبت هایی که جامعه امروز ما با آن روبروست در بیعتی که حضرت مهدی از مردم می گیرد و بعد قبول      می کند که آنها یارانش شوند، وجود دارد.
وی افزود: معنای انتظاراین است خود را با همان توقعی که امام زمان ازما دارد تطبیق دهیم و تلاش کنیم بگونه ای باشیم که اگر آن حضرت همین الان ظهور کند نگاه ایشان متوجه ما شود. 
نماینده ولی فقیه با اشاره به اینکه برخی شخصیت ها در شرایط ویژه ای خدمت امام زمان رسیدند، تصریح کرد: هیچ کس نمی تواند برای ظهور آن حضرت وقت تعیین کند و روایت تاکید دارد: " کَذبَ الْوَقَّاتُونَ " افرادی که برای ظهور وقت تعیین می کنند دروغگو هستند و نباید به قول آنها اعتماد کرد.
وی خاطرنشان کرد: هیچکس جز خداوند از زمان ظهوراطلاع ندارد ولی ما وظیفه داریم برای ظهورحضرت حجت دعا کنیم و خود را آماده نماییم که اگر آن حضرت ظهور کرد ما را به سربازی خود بپذیرد. 
 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران