اعطای وام ۱ میلیون تومانی به دانشگاهیان زائر اربعین اعطای وام ۱ میلیون تومانی به دانشگاهیان زائر اربعین اعطای وام ۱ میلیون تومانی به دانشگاهیان زائر اربعین بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اعطای وام ۱ میلیون تومانی به دانشگاهیان زائر اربعین اعطای وام ۱ میلیون تومانی به دانشگاهیان زائر اربعین اعطای وام ۱ میلیون تومانی به دانشگاهیان زائر اربعین اعطای وام ۱ میلیون تومانی به دانشگاهیان زائر اربعین اعطای وام ۱ میلیون تومانی به دانشگاهیان زائر اربعین

اعطای وام ۱ میلیون تومانی به دانشگاهیان زائر اربعین

در دیدار رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با مسئولان بانک ملت پیشنهاد اعطای وام به دانشگاهیان برای سفرهای اربعین ، زمینی و هوایی عتبات تصویب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی لبیک؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا فقیهی، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به همراه معاونین این ستاد با بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت دیدار و گفت‌و‌گو کرد.


در ابتدای این دیدار، حجت‌الاسلام والمسلمین فقیهی، رئیس ستاد، از همکاری صمیمانه بانک ملت در اعطای وام به زائرین عتبات دانشگاهیان در سراسر کشور تقدیر و گزارشی از اعزام دانشگاهیان در بیستمین دوره ارائه کرد.


حجت‌الاسلام فقیهی از همکاری شعب بانک ملت در استان‌ها تشکر کرد و گفت: در مجموع ۲۸ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به زائرین دانشگاهی تعلق گرفته است که جای قدردانی دارد.


رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در ادامه با اشاره به نقش ارزنده بانک ملت در ارائه تسهیلات و خدمات فرهنگی ، درخواست ابلاغ دستورالعمل سال ۹۸را ارائه داد.


محمد زارع؛ معاون اجرایی و اعزام ستاد نیز ضمن تشکر از همکاری بانک ملت در تهران و استان‌ها گفت: بسیاری از زائرین دانشگاهی موفق به دریافت وام عتبات شدند و شعب بانک، همکاری مناسبی با زائرین دانشگاهی داشتند.


در این جلسه پیشنهاد ستاد برای اعطای وام یک میلیون تومانی اربعین دانشگاهیان و وام دو میلیون تومانی برای سفرهای زمینی و سه میلیون تومانی برای سفرهای هوایی عتبات دانشگاهیان در سال جاری مطرح شد که با توجه به موافقت مدیران بانک، قرار شد پس از تصویب هیئت مدیره به شعب سراسر کشور ابلاغ شود.


در ادامه بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت نیز گفت: همه همکاران ما با علاقه در این زمینه همکاری می‌کنند و به لطف خداوند سال جدید هم همانند سال‌های گذشته در خدمت زائرین دانشگاهی خواهیم‌ بود و مصوبه اعطای وام و تفاهنامه جدید مابین ستاد و بانک ملت به زودی به شعب سراسر کشور اعلام خواهد شد.


نصر اصفهانی، مدیریت بانکداری شرکتی بانک ملت نیز گفت: سال گذشته در مرحله اول ۲۵ میلیارد تومان به عتبات دانشگاهیان اختصاص پیداکرد و در مرحله دوم سه میلیارد تومان هم به آن اضافه شد و در سال جاری هم با افزایش روبرو خواهد‌ بود.


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران