مشعر با بیش از ۷۰۰ عنوان در نمایشگاه کتاب حضور یافت

مؤسسه فرهنگی و هنری مشعر با بیش از ۷۰۰ عنوان کتاب در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور پیدا کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، هم‌زمان با آغاز به کار سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مؤسسه فرهنگی و هنری مشعر وابسته به حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت با بیش از ۷۰۰ عنوان کتاب در این نمایشگاه حضور پیدا کرد.


بر اساس این گزارش، کتب قرآن و تفسیر، آداب اخلاق، اسرار و معارف حج، احکام و مناسک، اعتقادات، آثار تاریخی، ادعیه و زیارات، سفرنامه‌ها و خاطرات، شعر و ادب، آلبوم مصوّر، نشریات امور داخلی حج و آثار متفرقه به زبان‌های رایج دنیا از جمله موضوعات ارائه‌شده مؤسسه فرهنگی و هنری مشعر در نمایشگاه کتاب تهران است.


مشعر در حوزه‌های تاریخی، اعتقادی، مناسک، ادعیه و زیارت، آموزشی، مهدویت و شیعه‌شناسی فعالیت می‌کند و در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب به زبان‌های عربی، انگلیسی، اردو و ترکی استانبولی را عرضه کرده است.


با توجه به افزایش قیمت کاغذ و کاهش خرید مردم، طبق دستور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید علی قاضی‌عسکر نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت، تمامی کتاب‌های این مؤسسه با قیمت قبلی ارائه می‌شود و انتشارات مؤسسه مشعر هیچ افزایش قیمتی تاکنون نداشته است.


همچنین تمامی کتاب‌های مؤسسه فرهنگی و هنری مشعر در نمایشگاه کتاب با تخفیف ویژه به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.


مؤسسه فرهنگی هنری مشعر در راه اعتلای خدمات فرهنگی در زمینه‌های پژوهشی، تحقیقی، چاپ و نشر هرگونه کتب، نشریه و بروشور و انجام تمامی امورات سمعی و بصری، تولید لوح‌های فشرده و فیلم‌های آموزشی و مولتی‌مدیا در رابطه با موضوع حج و زیارت به‌طور مستقیم و غیرمستقیم فعالیت کرده و در این نمایشگاه تمامی این منشورات به نمایش گذاشته شده است.


 علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت و همچنین دیدن تولیدات این مؤسسه به نمایشگاه کتاب، واقع در مصلای امام خمینی (ره)، شبستان اصلی، رواق ۳۳، راهروی هفت، غرفه چهار مراجعه کنند.


گفتنی است، سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از چهارم تا چهاردهم اردیبهشت‌ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.




نظرات کاربران