مشعر با بیش از ۷۰۰ عنوان در نمایشگاه کتاب حضور یافت مشعر با بیش از ۷۰۰ عنوان در نمایشگاه کتاب حضور یافت مشعر با بیش از ۷۰۰ عنوان در نمایشگاه کتاب حضور یافت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مشعر با بیش از ۷۰۰ عنوان در نمایشگاه کتاب حضور یافت مشعر با بیش از ۷۰۰ عنوان در نمایشگاه کتاب حضور یافت مشعر با بیش از ۷۰۰ عنوان در نمایشگاه کتاب حضور یافت مشعر با بیش از ۷۰۰ عنوان در نمایشگاه کتاب حضور یافت مشعر با بیش از ۷۰۰ عنوان در نمایشگاه کتاب حضور یافت

مشعر با بیش از ۷۰۰ عنوان در نمایشگاه کتاب حضور یافت

مؤسسه فرهنگی و هنری مشعر با بیش از ۷۰۰ عنوان کتاب در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور پیدا کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، هم‌زمان با آغاز به کار سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مؤسسه فرهنگی و هنری مشعر وابسته به حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت با بیش از ۷۰۰ عنوان کتاب در این نمایشگاه حضور پیدا کرد.


بر اساس این گزارش، کتب قرآن و تفسیر، آداب اخلاق، اسرار و معارف حج، احکام و مناسک، اعتقادات، آثار تاریخی، ادعیه و زیارات، سفرنامه‌ها و خاطرات، شعر و ادب، آلبوم مصوّر، نشریات امور داخلی حج و آثار متفرقه به زبان‌های رایج دنیا از جمله موضوعات ارائه‌شده مؤسسه فرهنگی و هنری مشعر در نمایشگاه کتاب تهران است.


مشعر در حوزه‌های تاریخی، اعتقادی، مناسک، ادعیه و زیارت، آموزشی، مهدویت و شیعه‌شناسی فعالیت می‌کند و در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب به زبان‌های عربی، انگلیسی، اردو و ترکی استانبولی را عرضه کرده است.


با توجه به افزایش قیمت کاغذ و کاهش خرید مردم، طبق دستور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید علی قاضی‌عسکر نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت، تمامی کتاب‌های این مؤسسه با قیمت قبلی ارائه می‌شود و انتشارات مؤسسه مشعر هیچ افزایش قیمتی تاکنون نداشته است.


همچنین تمامی کتاب‌های مؤسسه فرهنگی و هنری مشعر در نمایشگاه کتاب با تخفیف ویژه به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.


مؤسسه فرهنگی هنری مشعر در راه اعتلای خدمات فرهنگی در زمینه‌های پژوهشی، تحقیقی، چاپ و نشر هرگونه کتب، نشریه و بروشور و انجام تمامی امورات سمعی و بصری، تولید لوح‌های فشرده و فیلم‌های آموزشی و مولتی‌مدیا در رابطه با موضوع حج و زیارت به‌طور مستقیم و غیرمستقیم فعالیت کرده و در این نمایشگاه تمامی این منشورات به نمایش گذاشته شده است.


 علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت و همچنین دیدن تولیدات این مؤسسه به نمایشگاه کتاب، واقع در مصلای امام خمینی (ره)، شبستان اصلی، رواق ۳۳، راهروی هفت، غرفه چهار مراجعه کنند.


گفتنی است، سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از چهارم تا چهاردهم اردیبهشت‌ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران