نگاهی به کتاب‌های حج و زیارت در نمایشگاه کتاب

مؤسسه مشعر بدون افزایش قیمت کتاب‌های خود، آثار قابل توجهی را در زمینه حج و زیارت به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب تهران ارائه می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، خبرگزاری ایکنا نوشت؛ غرفه چهارم راهروی هفتم واقع در رواق ۳۳ نمایشگاه کتاب تهران میزبان علاقه‌مندان به کتاب‌های پژوهشی حج و زیارت است.


مؤسسه مشعر وابسته به بعثه مقام معظم رهبری که در حوزه‌های تاریخی، اعتقادی، مناسک، ادعیه و زیارت، آموزشی، مهدویت و شیعه‌شناسی فعالیت می‌کند، بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب به زبان‌های عربی، انگلیسی، اردو و ترکی استانبولی در این نمایشگاه عرضه کرده است.


گفتنی است با وجود افزایش قیمت کاغذ و کاهش خرید مردم، کتاب‌های این مؤسسه با قیمت سال گذشته عرضه می‌شود و تخفیف ویژه نیز به خریداران تعلق می‌گیرد.


کتاب‌های: حج و حقوق بین الملل از محمدعلی هاشمی، حج و محیط زیست از مسعود راعی، فقه زیارت از رضا عندلیبی، معناشناسی استطاعت در حج از سلمان حسین زاده، برائت از مشکران و جایگاه آن در فقه از حمید کمالی، درآمدی بر روان‌شناسی زیارت از مجتبی حیدری، آداب سفر حج از سیدعلی قاضی عسکر، آسیب‌شناسی سفرهای زیارتی از نوشته حافظ نجفی، مجموعه چندجلدی سیره معصومین در حج از نوشته داوود حسینی، موسوعه ۱۵ جلدی رد شبهات حج و دانشنامه ۸ جلدی حج و حرمین شریفین از کتاب‌های مهم عرضه‌شده در این غرفه است.


در حوزه ترجمه نیز کتاب‌های: حج سفری به قلب اسلام از کارن آرمســترانگ، زیارت و سیاست در جهان اسلام از رابرت بیانکی، سرزمین‌های مقدس مسلمانان در حجاز از نوشته لوییس بورکهارت، منازل صحابه پیرامون مسجد شریف نبوی از محمد الیاس عبدالغنی، احد در بستر تاریخ از سعودالصاعدی، محاصره مسجدالحرام از ناصرالحزیمی، تبرک جستن صحابه به لوازم و آثار رسول خدا (ص) از محمدطاهر کردی مکی قابل توجه است. 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران